مکمل بنزین
گوناگونخبر

سود هنگفت ولوو به واسطه حضور در بازارهای چین!

کمپانی ولوو اعلام نمود که به لطف انتقال ناوگان خود به چین و فروش آنها در این کشور، توانسته به سود 77.5 درصدی در سه ماهه سوم سال جاری دست یابد. این کمپانی سوئدی تولید کننده خودرو بیان نموده که سود عملیاتی ولوو در این سه ماهه برابر با 442 میلیون دلار بوده که بسیار بیشتر از سود 250 میلیون دلاری سه ماهه مشابه سال پیش است.


فروش ولوو در چین، در 9 ماه اول سال 2017، در حدود 29.9 درصد افزایش یافته در حالیکه فروش خودروهای این کمپانی در همین دوره زمانی، در اروپا، تنها 6.2 درصد افزایش داشته است. مجموع فروش جهانی این کمپانی نیز امسال 9 درصد افزایش داشته که از فروش 379329 دستگاه در سال پیش به 413472 دستگاه رسیده است.


در بین خودروهای کمپانی ولوو، پرفروشترین و محبوبترین مدل، نسل قدیمی و جدید مدل XC60 است که بعد از آن، مدل‌های V40 و V40 کراس کانتری در رده های بعدی محبوبیت قرار داشتند. البته نسل قدیمی مدل XC60 ولوو در دسامبر امسال از رده تولید خارج خواهد شد. علاوه براین، ولوو تقاضاهای زیادی برای خودروهای سری 90 خود دریافت نموده است.


در این خصوص مدیر عامل شرکت ولوو اعلام نمود: که رشد درآمد امسال این کمپانی به جهت رشد مثبت فروش تمامی مدل‌ها در همه بازارها به ویژه افزایش فروش مدل‌های S90 و v90 و همچنین مدل XC60 بوده است. بنابراین، میزان سود عملیاتی و حاشیه سود قبل از مالیات کمپانی ولوو نیز بهبود یافته که نشان دهنده پیشرفت ما در راستای هدف حفظ سود پایدار و داشتن یک شرکت جهانی با مدل‌های جذاب در سرتاسر جهان است.

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا