مکمل بنزین
تماشاخانه

تست پورشه ۹۱۱ مدل ۲۰۱۸ با قهرمانان فرمول یک! (ویدئوی اختصاصی)

خودروی پورشه ۹۱۱ یکی از بهترین و سریعترین خودروهای موجود در بازار جهانی است، مخصوصا مدل GT3 که به عنوان یکی از قدرتمند‌ترین مدل‌های ۹۱۱ تعیین شده است. از حدود ۶ ماه پیش کارخانه خودروسازی پورشه نسخه ۲۰۱۸ از ۹۱۱ را روانه بازار جهانی کرد.

جالب است بدانیم حدود ۵۵ سال پیش پورشه اولین مدل از ۹۱۱ را به جهانیان معرفی کرد و توانست این خودرو را تا به امروز در خط تولید خود نگه دارد. همچنین این خودرو یکی از پرفروش‌ترین خودروهای اسپرت دنیا به حساب می‌آید. پورشه ۹۱۱ مدل ۲۰۱۸  در سه نسخه تریم‌های GTS  شامل کاررا، کابریولت و تارگا به بازار آمده است. به علاوه از این خودرو دو مدل با کارکردهای بهتر GT2 RS و GT3 نیز در بازار موجود هستند.

پورشه ۹۱۱ مدل ۲۰۱۸ مجهز به موتور ۶ سیلندر است که می‌تواند با جعبه دنده دستی ۶ یا ۷ سرعته و یا دو کلاجه ۷ سرعته اتوماتیک متصل شود و قدرتی برابر ۳۷۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۳۱ پوند بر فوت داشته باشد. بسیاری از کارشناسان نقاط قوت پورشه ۹۱۱ مدل ۲۰۱۸ را عملکرد و هندلینگ فوق‌العاده،‌ رانندگی راحت و طراحی داخلی بی‌نظیر دانسته‌اند و از سوی دیگر قیمت بالا، جعبه دنده دستی برای مدل GT3 و تعداد دکمه‌های زیاد بر روی کنسول و داشبورد را از نقاط ضعف این خودرو معرفی کرده‌اند.

در ویدیوی زیر دو قهرمان فرمول یک، مارک وبر و والتر روهول در پیست رالی پورشه ۹۱۱ مدل ۲۰۱۸ را مورد تست و بررسی قرار می‌دهند و به خوبی نشان می‌دهند که چگونه این خودروی اسپرت به راحتی می‌تواند در پیچ‌ها سریع عمل کرده و هندلینگ خوبی داشته باشد.

  1. در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا تست رانندگی پورشه ۹۱۱ مدل ۲۰۱۸ را توسط قهرمانان فرمول یک مشاهده کنیم!

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا