مکمل بنزین
گزارشاخبار روز خودروبرگزیده‌هاتماشاخانهخبر

نگاهی ویدئویی به غرفه برند فونیکس مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد!

همانطور که پیش‌تر هم اعلام شده بود، مدیران خودرو در بیست و دومین دوره نمایشگاه خودرو مشهد حاضر گردید. این شرکت که در حال عرضه خودروهایی با دو برند ام وی ام و فونیکس است به نوعی با سبد کامل محصولات خود در نمایشگاه خودرو مشهد شرکت کرده است.

آریزو6 پرو که جدیدترین محصول مدیران خودرو محسوب می‌شود و به تازگی هم فروش آن آغاز شده، یکی از خودروهای پرمخاطب غرفه مدیران خودرو است. لازم به ذکر است که در غرفه فونیکس مدیران خودرو، محصولاتی چون تیگو8 پرو، تیگو7 پرو و آریزو6 پرو وجود دارند که بازدیدکنندگان از بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد، می‌توانند تا نگاهی به آنان بیندازند.

گفتنی است غرفه مدیران خودرو در این نمایشگاه، توسط یکی از نمایندگی های قدیمی مدیران خودرو در مشهد راه اندازی و تجهیز شده است.

بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد از 9 تا 12 شهریورماه و از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر مقدس مشهد برگزار و پذیرای عموم علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

در ویدئو اختصاصی زیر که توسط پایگاه خبری چرخان از این نمایشگاه تهیه شده است، می‌توانید نگاهی به این غرفه بی‌اندازید:

 

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا