مکمل بنزین
گوناگونخبر

چراغ سبز اروپا برای ورود استیشن جدید کیا!

کیا که به شدت به دنبال حضور پر رنگ‌تر در بازار اروپاست، به تازگی با معرفی یک خودروی استیشن با نام New Optima عنوان داشته که خود را برای رقابت با کمپانی‌های فولکس واگن، رنو و مزدا آماده کرده است. محصول جدید کیا که یک اپتیمای استیشن است، هنوز نام مشخصی ندارد، اما این محصول تقریبا شبیه کانسپتی است که همین امسال در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شد. این بدان معناست که طرح جدید کیا نزدیک به مدل سدان اپتیماست و البته این شباهت‌ها در طراحی آن مشهود است.

rg-geneva-kia-sportspace-concept-9_653

استیشن اپتیما که بخش اعظمی از قطعات مکانیکی خود را نیز از همتای سدانش قرض گرفته است، به خریداران اروپایی این اجازه را می‌دهد که از بین پالت گسترده انتخاب شده برای موتورهای این محصول یکی را به دلخواه برگزینند. موتورهای چهار سیلندر بنزینی و دیزلی همراه با گیربکس‌های دستی و اتوماتیک انتخاب‌های خوبی برای این خریداران است.

rg-geneva-kia-sportspace-concept-8_653

مدل GT این خودرو نیز از یک موتور توربوشارژ 2.0 لیتری 4 سیلندر با توان تولید 240 اسب بخار قدرت و گشتاور 260 پوند بر فوت بهره‌مند است. به احتمال بسیار زیاد، کیا خودروی جدیدش را در نمایشگاه ژنو سال آینده به طور رسمی معرفی کرده و پس از مدت کوتاهی فروش آن در قاره کهن را نیز آغاز می‌کند.

rg-geneva-kia-sportspace-concept-7_653

محمد سعید بهمنی

از سال 88 کار خبری رو شروع کردم و از سال 89 در حوزه IT مشغول بودم! چرخان، فرزند اول من و متولد 1394 هست! من فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین، سرعت و سفر! هر سوالی بودم؛ با افتخاردر خدمتم Email: Saeid.bahmani@gmail.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا