مکمل بنزین
اخبار روز خودروخبر

کوییک در راه است!

همان‌گونه که از ماه‌های قبل حواشی و موارد گوناگونی پیرامون محصول جدید گروه خودروسازی سایپا پدید آمده است، این شرکت به تازگی خبر از نزدیک شدن به زمان فروش و حضور این محصول به‌صورت انبوه در بازار داخلی کشور را داده است. کوییک از جدیدترین تولیدات این خودروساز دولتی بوده و در رده خودروهای اقتصادی در دو نمونه دستی و اتوماتیک عرضه خواهد شد.

 به گزارش سایپانیوز : وزیر صنعت، معدن و تجارت در روز پایانی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران با حضور در غرفه سایپا در جریان آخرین دستاوردهای این گروه خودروسازی قرار گرفت.

محمد شریعتمداری و هیئت همراه با حضور در این نمایشگاه و بازدید از غرفه گروه خودروسازی سایپا، کوییک که به‌عنوان جدیدترین محصول سایپا محسوب می‌شود را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

 در حاشیه این بازدید، وزیر صنعت ضمن سوار شدن بر خودروی کوییک، از آخرین دستاوردهای گروه خودروسازی سایپا مطلع و در جریان جدیدترین امکانات این خودرو و زمان ورود به بازار آن قرار گرفت.

بر اساس اعلام گروه خودروسازی سایپا، فروش خودروی کوییک سایپا از ۷ آذر ماه سال جاری به‌صورت اینترنتی آغاز خواهد شد. لازم به ذکر است، تاریخ یاد شده برای فروش اینترنتی این محصول همزمان با نمایشگاه بین المللی خودروی تهران بوده و علاقمندان می‌توانند برای بازدید این خودرو از تاریخ 6 لغایت 10 آذرماه در این رویداد بین المللی حضور یابند.

امین ایرجی

هیچ گاه از علاقه خود به دنیای اتومبیل غافل نشوید. یک مازندارنی اصیل. علاقمند به خودروهای آلمانی و سیستم های پیشرفته. نویسنده و کارشناس بازار خودرو ایران و مسائل روز صنعت خودرو در سرتاسر جهان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا