Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

گزارش اختصاصی چرخان از غرفه بهمن خودرو و محصولات جدید هاوال در ایران

از روز دوشنبه، دومین دوره از نمایشگاه خودروی تهران آغاز شد و چرخان نیز همچون دوره نخست، پوشش کاملی از این رویداد مهم داخلی انجام داد. در اولین گزارش ویژه، به سراغ محصولات دی‌اس و غرفه آرین موتور تابان رفتیم و حال در دومین گزارش اختصاصی، بهمن خودرو و محصولات این شرکت را برای‌تان معرفی می‌کنیم.

مهم‌ترین خودروهای حاضر در غرفه بزرگ این شرکت، هاوال بود که در سه مدل مختلف در معرض دید عموم قرار گرفته بود.

در واقع پس از تجربه ناموفق عرضه محصولات با کیفیت هاوال توسط شرکت عظیم خودرو، حال بهمن خودرو در نظر دارد تا با عرضه و تولید این محصولات، خاطره خوبی را بر جای بگذارد. برند هاوال یکی از پرفروش‌ترین برندهای حال حاضر کشور چین محسوب می‌شود.

بهمن خودرو در این نمایشگاه از سه خودروی غول پیکر هاوال با نام‌های H2 ،H6 و H9 رونمایی کرد. البته با توجه به بسته بودن ثبت سفارش خودروهای خارجی، هنوز هیچ قیمتی قطعی برای این خودروها اعلام نشده است.

کوچکترین مدل هاوال عرضه شده، کراس اوور H2 است. این محصول با یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ عرضه می‌شود که می‌تواند قدرت 148 اسب بخاری و گشتاور 210 نیوتن متر را به ثبت برساند. این محصول همراه با یک گیربکس 6 سرعته دستی یا 6 سرعته اتوماتیک عرضه شده و در هر دو مدل تک و دو دیفرانسیل وارد بازار می‌شود.

دیگر محصول بهمن خودرو هاوال H6 است. این خوردو مجهز به یک پیشرانه 2 لیتری توربو بوده که می‌تواند 195 اسب بخار قدرت و 315 نیوتن متر گشتار تولید کند. گیربکس در نظر گرفته شده برای H6 یک نمونه 6 سرعته دو کلاچه است که قدرت را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

اما غول خودروهای هاوال H9 است. این نسخه بزرگ جثه هاوال از یک قلب تپنده 2 لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که قادر است 215 اسب بخار قدرت و 324 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

به طور کلی باید بگوییم که خودروهای هاوال، شاسی بلندهایی جذاب محسوب می‌شوند که با دارا بودن آپشن‌های بسیار، در صورت قیمت گذاری صحیح می‌توانند همانند چین در کشور ما نیز به پرفروش‌ترین شاسی بلندهای بازار تبدیل شوند.

اما یکی دیگر از خودروهای حاضر در غرفه بهمن موتور، از محصولات کمپانی بسترن چین به نام B30 بود. این سدان چینی با استفاده از یک پیشرانه 1.6 لیتری می‌تواند تا 107 اسب بخار قدرت را تولید کند.

گیربکس این خودرو یک نمونه 6 سرعته اتوماتیک از آیسین ژاپن است که یک نقطه مثبت برایش محسوب می‌شود. این محصول نیز باتوجه به سابقه خوب خودروهای بسترن و همچنین کیفیت خدمات پس از فروش مناسب بهمن موتور، می‌تواند با بازار مناسبی روبرو شود.

همچنین دو مدل وانت و مزدا 3 هم در غرفه بهمن خودرو حضور داشت که سواری مزدا در این بین یک چهره کاملا آشنا برای ایرانیان بوده و از محبوبیت بالایی در بین آن‌ها برخوردار است.

در پایان، شما را به تماشای کلیپ اختصاصی تهیه شده از غرفه بهمن خودرو و محصولات هاوال دعوت می‌کنیم تا با اتومبیل‌های جدید هم بیشتر آشنا شوید.

4 دیدگاه
  1. نیوا می گوید

    گزارش خوبی تهیه کردید واقعا ممنون

  2. احسان می گوید

    نمیدونم بهمن خودرو تا کی میخواد مزدا ۳ چند نسل پیش رو تولید کنه؟

  3. سجاد می گوید

    خودرو های چینی مفت نمی ارزن

  4. Zahra432 می گوید

    بهمن خودرو امسال پرقدرت وارد بازار شده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.