مکمل بنزین
نمایشگاه خودروگزارشبرگزیده‌ها

گزارش اختصاصی چرخان از خودروهای مرسدس بنز در نمایشگاه تهران + ویدیو

شرکت ستاره ایران به عنوان قدیمی‌ترین یار و همراه کمپانی مرسدس بنز در ایران، پس از چند سال دوری از بازار، با پایان یافتن تقریبی تحریم‌ها، مجددا باب همکاری با این کمپانی آلمانی را باز کرده و برای اولین بار پا به نمایشگاه خودروی شهر آفتاب گذاشته است.

این شرکت برای بازار سال جاری کشور، با دو خودروی E200 و C200 وارد خواهد شد که طبق اعلام مدیر عامل، از ماه‌های دی و بهمن شاهد حضور آن‌ها در بازار هستیم.

ابتدا به سراغ E200 مرسدس می رویم؛ این محصول با بهره گیری از یک موتور 1.9 لیتری 4 سیلندر با توان 184 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور وارد بازارهای جهانی شده است. این سدان لوکس با شتاب صفر تا صد 7.7 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 240 کیلومتر بر ساعت، جذابیت های فراوانی برا رانندگی دارد. گیربکس استفاده شده توسط بنز یک نمونه اتوماتیک 9 سرعته است.

خودروی جذاب و زیبای C200، دیگر محصولی است که شرکت ستاره ایران به‌زودی آن را وارد و در اختیار مشتریان خاص خود قرار می‌دهد. این محصول نیز با پیشرانه ای شبیه به E200 وارد بازار داخلی خواهد شد. حداکثر سرعت اعلامی این خودرو برابر با 225 کیلومتر بر ساعت بوده و مصرف میانگین سوخت آن تنها 5 لیتر در هر صدکیلومتر است.

در پایان شما را به تماشای کلیپ اختصاصی چرخان از نمایشگاه خودروی تهران و خودروهای مرسدس بنز حاضر در آن دعوت می‌کنیم.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا