مکمل بنزین
نمایشگاه خودروگزارشبرگزیده‌ها

گزارش اختصاصی چرخان از فولکس واگن تیگوان و پاسات در نمایشگاه خودروی تهران + ویدیو

یکی از غرفه های جالب و البته بسیار شلوغ نمایشگاه امسال مربوط به ماموت خودرو، نماینده محصولات فولکس واگن بود.

این کمپانی آلمانی برای اولین سال حضور خود در نمایشگاه، دو محصول پاسات و تیگوآن را در نظر گرفت.

پاسات یک سدان آلمانی شیک است که با موتوری 4 سیلندر و 1.8 لیتری توربو شارژ عرضه می‌شود. این پیشرانه می‌تواند 180 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور تولید کرده و مسافت صفر تا صد کلیومتر را در 7.9 ثانیه طی کند.

قدرت تولیدی موتور توسط یک گیربکس اتوماتیک 7 سرعته دو کلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌شود. یکی از قابلیت‌های جذاب این مدل وجود سیستم اتوپارک یا Park Assist است که به شما کمک می‌کند بدون نیاز به هدایت، خودروی خود را به بهترین شکل ممکن در جای پارک مد نظر متوقف نمایید. بهای این محصول آلمانی در حدود ۲۵۰ میلیون تومان پیش بینی می‌شود!

اما به سراغ کراس اوور شیک و جذاب تیگوآن می‌رویم. این شاسی بلند آلمانی همراه یا یک موتور 2 لیتری توربوشارژ با توان 180 اسب بخار قدرت عرضه شده است.

بهره گیری از یک گیربکس اتوماتیک 7 سرعته دو کلاچه DSG با گشتاور بالای موتور،‌ به شما این امکان را می‌دهد تا سرعت خودروی خود را تنها در 7.7 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر در ساعت برسانید.

لازم به ذکر است که تیگوآن فولکس واگن دو دیفرانسیل بوده و از سیستم 4 چرخ متحرک 4WD بهره می‌برد که همین قابلیت به شما این اجازه را می‌دهد تا در مسیرهای آفرود نیز بتوانید بر روی این خودرو حساب ویژه‌ای باز کنید.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم تا گزارش اختصاصی چرخان از محصولات جدید ماموت خودرو در نمایشگاه خودروی تهران را به تماشا بنشینید.

پیمان گل‌کار

این روزها به‌قدری دنیای خودرو و فناوری در حال نزدیک شدن است که یک نفر با علاقه مشترک، می‌تواند تا هر دو حوزه را با عشق دنبال کند: این عاشق منم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا