مکمل بنزین
اخبار روز خودروخبرداخلی

گرانی کیا سراتو آپشنال توسط مدیرعامل سایپا لغو شد!

بی‌شک، یکی از باکیفیت‌ترین خودروهای در حال تولید توسط گروه خودروسازی سایپا، کیا سراتو آپشنال است. این خودرو در روزهای اخیر حواشی زیادی را به خود اختصاص داده و باعث آن شد تا مدیرعامل سایپا به آن واکنش نشان دهد.

 همان‌گونه که در رسانه‌های گوناگون به این موضوع اشاره شد، کیا سراتو آپشنال پس از بسته شدن سایت خرید به‌صورت اینترنتی، افزایش قیمت را تجربه کرد. اما این افزایش به شیوه‌ای عجیب بود و بسیار فراتر از حد تصور خریداران بود، تا اینکه مدیر عامل سایپا دستور به‌لغو قیمت جدید داد و قیمت سراتو آپشنال همانند چند مدت اخیر ثابت شده است.

همچنین مدیرعامل سایپا در خصوص علت افزایش قیمت  سراتو آپشنال با توجه به افزایش هزینه‌های جاری در خط تولید این‌گونه گفت که با کنترل میزان هزینه‌ها در بخش‌های مرتبط همانند خطوط تولید و در جهت حمایت مستمر و دائمی از مصرف کنندگان، هزینه‌ها و شرایط موجود را به نحوه احسن کنترل خواهیم کرد.

 لازم به ذکر است، خودروی مذکور همانند چند مدت اخیر با قیمت قطعی 104 میلیون و 158 هزار تومان در تمامی نمایندگی‌های سایپا در سراسر کشور در حال فروش و عرضه است.

امین ایرجی

هیچ گاه از علاقه خود به دنیای اتومبیل غافل نشوید. یک مازندارنی اصیل. علاقمند به خودروهای آلمانی و سیستم های پیشرفته. نویسنده و کارشناس بازار خودرو ایران و مسائل روز صنعت خودرو در سرتاسر جهان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا