Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

فروش محصولی خاص از بوگاتی !

بوگاتی قبل از تولید و عرضه ویرون و شیرون، چند نمونه محدود از محصولی به نام EB110 را تولید کرده بود. این خودرو از سال 1991 تا سال 1995 تولید شده و در مجموع 139 دستگاه از آن، با قیمت 380 هزار دلار به فروش رسیده است.  اکنون و در زمانی که اکثر نمونه‌های خاص خودروهای سوپراسپرت در موزه‌ها به نمایش در می‌آیند؛ فرصتی برای خرید یک نمونه خاص فراهم شده؛ تا یک خودروی گران قیمت را به مجموعه شخصی خود اضافه کنید!

بزودی و در حراج RM Sotheby’s Arizona یک نمونه سالم از بوگاتی EB110 به حراج گذاشته خواهد شد. مالک این خودرو تنها 4540 کیلومتر با آن رانندگی کرده است. پیشرانه 3.5 لیتری V12 آن حدود 550 اسب‌بخار قدرت دارد. حداکثر سرعت بوگاتی EB110 حدود 344 کیلومتر بوده و صفر تا 100 آن به 3.6 ثانیه می‌رسد.

تردد این خودرو در سال 2005 در جاده‌های ایالات‌متحده آمریکا تایید شده و شخص خریدار به راحتی می‌تواند با آن در جاده‌های آمریکا تردد کند. این خودرو به طور منظم سرویس شده و اکنون شرایطی ایده‌آل دارد. اصالت بوگاتی EB110 در اکتبر 2017 توسط متخصصین باشگاه هواداری بوگاتی در آمریکا تایید شده و دارای گواهینامه اصالت رنگ، پیشرانه، تریم داخلی و… است.

در فاکتور فروش این خودرو تمام ابزار مراقبت و اسناد مربوط به تردد آن در ایالات‌متحده آمریکا ذکر شده و مالکیت اسناد به خریدار آن منتقل خواهد شد. خودروی مذکور توسط باشگاه هواداران بوگاتی در آمریکا به رسمیت شناخته شده و یک نمونه اصیل و مهم محسوب می‌شود.

با این همه نباید انتظار داشت که این خودرو ارزان فروخته شود! قیمت بوگاتی EB110 در حد و اندازه بوگاتی شیرون بوده و ارزشی بین 750 تا 950 هزار دلار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.