مکمل بنزین
گوناگونخبر

افتتاح جدیدترین استودیوی طراحی مرسدس‌بنز در اروپا!

مرسدس‌بنز سال 2018 را با افتتاح یک استودیوی طراحی جدید در سواحل دریای جنوبی کشور فرانسه آغاز خواهد کرد. در استودیوی جدید و مدرن مرسدس‌بنز؛ 50 طراح حرفه‌ای حضور داشته و دره سیلیکون فرانسه میزبان آنها خواهد بود.

استودیوی جدید مرسدس‌بنز در پاک علم و فناوری سوفیا آنتیپولیس قرار داشته و در حال حاضر بیش از 2000 کمپانی؛ از جمله هوآوی،SAP و Hewlett Packard در این مکان حضور دارند. به گفته گوردن واگنر مهندسین مرسدس‌بنز در مرکز جدید این کمپانی، مانند لرزه‌نگارها عمل کرده و به بررسی روابط موجود بین دنیای دیجیتال و آنالوگ می‌پردازند. این فرایند باعث ادغام دنیای دیجیتال و آنالوگ در خودروهای مرسدس‌بنز شده و در این مرکز رابطه مطلوب و منحصر به فردی بین رشته‌های مرتبط به طراحی خودرو شکل می گیرد.

در این مرکز از پهنای باند اختصاصی برای انتقال تصاویر و داده‌های مرسدس‌بنز استفده شده و برای طراحی تمام بخش های یک خودرو؛ از تجربه و… کاربران مرسدس استفاده خواهد شد.

استودیوی جدید مرسدس‌‌بنز تنها استودیوی دور افتاده این کمپانی آلمانی نبوده و این خودروساز خوش نام در مناطقی همچون سواحل دریاچه کمو ، پکن و کالیفرنیا نیز استودیوهای ویژه خود را راه‌اندازی کرده است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا