مکمل بنزین
خبرداخلی

مدیران‌خودرو به اخبار توقف تولید محصولاتش واکنش نشان داد!

به گزارش چرخان به نقل از سایت رسمی شرکت مدیران خودرو ؛ این شرکت که در روزهای قبل اخباری مبنی بر توقف بعضی از محصولاتش منتشر شده بود ، نسبت به این اخبار و رد بسیاری از شایعات پیرامون آن واکنش نشان داد .

روابط عمومی این شرکت در مصاحبه هایی که با رسانه ها داشت، گفت :

در حال حاضر کلیه مدل های تولیدی در شرکت مدیران‌خودرو در قالب استانداردهای وضع شده و مطابق برنامه و تعهدات ایجاد‌شده مشتریان در حال تولید و تحویل به مشتریان است.

چندی پیش نیز خبری مبنی بر عدم شماره گذاری محصولات این شرکت منتشر شده‌بود که روابط عمومی مدیران‌خودرو به صورت تجمیعی و با انتشار اسناد و مدارک مربوط به عدم توقف فعالیت های این شرکت، از روند طبیعی تولید و شماره‌گذاری محصولات این .شرکت خبر داد

مدیران خودرو

روابط عمومی این شرکت در ادامه در مورد شایعاتی پیرامون استاندارد نبودن دو محصول 315 و 550 این شرکت افزود:

 لازم به ذکر است مطابق برنامه ورود محصولات جدید، برخی مدل‌های ذکر شده در خبر منتشر شده شامل ام‌وی‌ام 315 صندوق دار (سدان) و ام‌وی‌ام 550 ماه‌ها پیش از برنامه تولید کنار گذاشته بودند و لذا لزومی برای اخذ مجوز استانداردهای جدید و تاییدات لازم برای این مدل ها نبوده است و بسیاری از رسانه ها بدون توجه به این مهم دو خودرو 315 سدان و 550  را به اشتباه در زمره خودرو هایی که فاقد استاندارد اعلام کرده اند در حالیکه دیگر این خودرو ها تولید نمی‌شوند، هر چند که در زمان تولید این مدل ها نیز مطابق استاندارد های کیفی تولید و مجوز های لازم بصورت مدون تهیه و از سوی سازمان های استاندارد ناظر اخذ می‌شدند و لذا هیچ نگرانی در خصوص کیفیت خودرو های در حال مصرف از سوی مشتریان وجود نخواهد داشت.

طبق اعلام روابط عمومی شرکت مدیران‌خودرو سایر مدل های این شرکت بدون مشکل در حال تولید بوده و خریداران نیز به راحتی می‌توانند نسبت به خرید و شماره گذاری آنها اقدام کنند.

لازم به ذکر است که چندی پیش رئیس پلیس راهور کشور از عدم شماره گذاری برخی مدلهای تولیدی بعضی از شرکتهای خودروسازی از جمله مدیران‌خودرو خبر داده بود که طبق مشاهدات و پیگیری‌های خبرنگار چرخان این خبر صحت داشته ولی پس از گذشت چند روز روند شماره گذاری خودروهای مذکور، به حالت عادی بازگشت.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا