مکمل بنزین
اخبار روز خودروخبرداخلی

قیمت قطعی محصولات فولکس واگن برای ایران مشخص شد!

همان‌گونه که می‌دانید، ورود محصولات جدید فولکس واگن به بازار خودرویی کشور چند ماهیست که قطعی شده و شرکت ماموت خودرو که تا پیش از این، عاملیت واردات و فروش محصولات اسکانیا را در ایران عهده دار بود، از این پس نماینده و شریک تجاری گروه خودروسازی فولکس‌واگن نیز خواهد بود و وظیفه واردات و ارائه خدمات به خودروهای این شرکت را در سرتاسر کشور دارا است.

پیرامون همین موضوع در چند روز اخیر، قیمت قطعی دو محصول این شرکت که در گام اولیه برای عرضه به بازار خودرویی ایران در نظر گرفته شده‌اند، مشخص گردید.

در بیانیه شرکت ماموت خودرو، قیمت دو محصول فولکس واگن با نام های پاسات و تیگوان مشخص شده که این اساس، پاسات در صورت خرید نقدی از سوی مشتریان، قیمتی برابر با 275 میلیون تومان و تیگوان نیز در صورت خرید نقدی از سوی مشتریان قیمتی برابر با 289 میلیون را دارا خواهند بود.

اما نکته قبل توجه درباره این خبر بدین گونه است که با توجه به قیمت اعلامی این دو خودرو و تصویب تعرفه‌های جدید گمرکی از سوی هیت دولت، باز هم خرید این دو محصول در مقایسه با سیار رقبا، معقول‌تر و ارزنده‌تر تلقی می‌شود. زیرا این دو خودرو مذکور، ساخت شرکتی مشهور و با سابقه همچون فولکس‌واگن بوده و در مقایسه با رقبا ژاپنی، کره‌ای و فرانسوی در این محدوده قیمتی، قطعا انتخاب بهتری خواهند بود.

لازم به ذکر است، پاسات در کلاس خودروهای سدان خانوادگی قرار گرفته و در بازار فعلی ایران رقبایی همچون رنو تلیسمان، کیا اپتیما، هیوندای سوناتا و پژو 508 را پیش روی دارد. همچنین تیگوان که دیگر محصول این شرکت برای عرضه به بازار داخلی کشور است، در بازار داخلی ایران رقبایی همچون رنو کلئوس، هیوندای سانتافه، کیا سورنتو، تویوتا راو4، دی اس6 و بورگوارد BX7 را دارا خواهد بود.

امین ایرجی

هیچ گاه از علاقه خود به دنیای اتومبیل غافل نشوید. یک مازندارنی اصیل. علاقمند به خودروهای آلمانی و سیستم های پیشرفته. نویسنده و کارشناس بازار خودرو ایران و مسائل روز صنعت خودرو در سرتاسر جهان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا