مکمل بنزین
خبرداخلی

انتقادات جواب داد؛ تعرفه خودروهای هیبریدی کاهش می یابد؟

به گزارش چرخان، چند روزی‌است که اخبار مربوط به خودروهای هیبریدی در صدر اخبار‌سایتها و رسانه‌های مختلف‌است و انتقادات فراوانی به افزایش چندبرابری تعرفه‌ها واردشد که همین انتقادات به واکنش مسئولین‌دولتی منجرشد. یکی از مسئولین‌مستقیم این‌انتقادات رئیس سازمان‌توسعه‌تجارت است که در مصاحبه‌ای از احتمال اصلاح تعرفه‌واردات خودروهای هیبریدی به کشور، خبرداد.

خسروتاج، رئیس سازمان‌توسعه‌تجارت که معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز محسوب می‌شود، در مصاحبه‌ای اعلام‌کرد: ما برای تصویب این تعرفه‌ها از اهالی فن و کارشناسان نظرسنجی کرده‌ایم و پس از بررسی‌های مختلف، این تعرفه‌ها تصویب شد.

خودروهای هیبریدی

وی ادامه‌داد: ما در کمیسیون ماده‌یک آماده شنیدن انتقادات‌جدی و حساب‌شده منتقدین هستیم و درصورت اینکه انتقادات منطقی و با دلائل‌مختلف ارائه‌شود، آمادگی خود را برای اصلاح تعرفه‌های واردات خودروهای هیبریدی اعلام می‌کنیم. ما سال گذشته نیز پیشنهاد اصلاح تعرفه‌ها را به دولت داده‌بودیم ولی دولت به دلیل پرهیز از آثارتورمی و دیگر مسائل نگران‌کننده، آن را تصویب‌نکرد ولی در آذرماه امسال با ارائه پیشنهاد ما، این اصلاح تعرفه‌ای در دستور کار قرار گرفت و انجام‌شد.

خسروتاج در پایان صحبتهایش افزود: ما در این‌مصوبه سعی‌کردیم با کاهشی و افزایشی‌کردن برخی از تعرفه‌ها، آثارتورمی را کنترل‌کرده و از اتفاقات ناخواسته‌احتمالی جلوگیری کنیم. سعی ما برحاکم‌کردن منطق در تصمیم‌گیری‌های این‌سازمان بوده و به همین دلیل، پیشنهادات و انتقادات را پذیرا هستیم.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا