مکمل بنزین
خبرداخلی

فروش قطره‌چکانی محصول‌جدید سایپا؛ کوییک را اینترنتی سفارش دهید!

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کوییک خودروی جدید خود را به صورت محدود و صرفا به صورت اینترنتی به فروش می‌رساند. همچنین طبق اطلاعیه سایپا، متقاضیان خرید کوییک خودروی جدید ایرانی، می‌توانند به نمایندگی‌های مجاز این شرکت مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهند.

سایپا در اطلاعیه صادرشده زمان آغاز ثبت‌نام را 26 دیماه اعلام نموده‌است که کاربران می‌توانند از دو طریق گفته‌شده نسبت به خرید کوییک اقدام کنند.

خودروی کوییک که با سروصدای زیادی معرفی و رونمایی شده دارای امکاناتی چون: نمایشگر 7اینچی، سیستم استارت با دکمه، کروز کنترلر، صندلی برقی چندحالته، بلوتوث، گیربکس اتوماتیک، دوربین عقب، سیستم پایش فشار باد و آپشن‌های مختلف دیگر است که همین آپشن‌ها باعث شده‌است که مشتریان منتظر ورود اولین سری‌های این خودروی پرخبر به بازار باشند.

طبق خبر سایپا، افرادی‌که قصد خرید این خودرو را دارند می‌توانند با مراجعه به سایت www.saipacorp.com خرید و ثبت‌نام خود را انجام دهند. طبق اطلاعیه این شرکت، تعداد خودروی عرضه‌شده در این طرح‌فروش بسیار محدود بوده و امکان ثبت‌نام پس از پر شدن ظرفیت موجود بسته می‌شود و ثبت‌نام بیش از حدظرفیت انجام نخواهد شد.

طبق اطلاعات منتشرشده در رسانه‌ها مدل‌های مختلف این خودرو در این فروش عرضه خواهدشد که قیمتی در حدود 42میلیون تومان خواهد داشت.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا