مکمل بنزین
خبرداخلی

آخرین اخبار از قیمت خودروهای پرفروش داخلی در بازار + پیش بینی قیمت تا نوروز97!

به گزارش چرخان، در حالی که بازار خودرو این روزها در تب و تاب افزایش قیمتهای عجیب و غریب خودروهای خارجی است، بعضی از شایعات از افزایش قیمت خودروهای پرفروش داخلی خبر می‌دادند که این موضوع با بررسی‌های صورت گرفته رد شده و قیمت خودروهای پرفروش داخلی بدون تغییر و به شرح زیر است.

اولین خودروی مورد بررسی سایپا 111 است که یکی از خودروهای جوان‌پسند این روزهای بازار خودرو بوده و اتفاقا تفاوت قیمتی تحویل خودروی کارخانه و بازارش نیز قابل توجه است. این خودرو درب کارخانه با قیمت 21 میلیون و 245 هزار تومان تحویل مشتری می‌شود و در بازار آزاد در حال حاضر با قیمت 23 میلیون و 700 هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

همچنین سایپا131 درب کارخانه با قیمت 21 میلیون و 280 هزار تومان و در بازار آزاد با حدود 300 هزار تومان تفاوت قیمتی فروخته می‌شود. در محصولات خانواده پژو، خودرو پژو405 مدل 97 درب کارخانه 30 میلیون و 800 هزار تومان و در بازار ۳۰ میلیون و 320 هزار تومان و پژو 206 تیپ 2 درب کارخانه 33 میلیون و 850 هزار تومان و در بازار آزاد خودرو به قیمت 34 میلیون و 430 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

خودروهای پرفروش

همچنین در خانواده رنو، رنو تندر پلاس دستی درب کارخانه41 میلیون و 950 هزارتومان و در بازار 44 میلیون و 850 هزار تومان و تندر پلاس اتوماتیک نیز درب کارخانه 49 میلیون و 99 هزار تومان و در بازار آزاد 53 میلیون و 100 هزار تومان خرید و فروش می‌گردد. رنو ساندرو دستی درب کارخانه 43 میلیون و 810 هزار تومان تحویل خریدار می‌شود و در بازار آزاد 47 میلیون و 670 هزار تومان که البته این قیمت در نوسان است و بسته به به کشش معامله حتی بالاتر نیز می‌رود مورد معامله قرار می‌گیرد. البته با توجه به پیش‌ فروش‌های صورت گرفته به نظر می‌رسد به زودی تفاوت قیمتی بین بازار آزاد و قیمت درب کارخانه به حداقل ممکن برسد.

در خانواده سمند، سمند ال ایکس مدل 97 امروز درب کارخانه 31 میلیون و 375 هزار تومان عرضه شده و در بازار آزاد خودروها با قیمت 32 میلیون و 350 هزار تومان به مشتریان فروخته می‌شود.

پیش‌بینی های فعالان بازار نشان می‌دهد با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و افزایش خرید و فروش ماشین‌ها در بازار، روند قیمتی بازار خودرو افزایشی بوده و مردم منتظر ارزانی در مدت باقیمانده تا پایان سال نباید باشند. افزایش قیمت خودروهای وارداتی به دلیل تعرفه واردات و علی الخصوص نرخ ارز تاثیراتی نیز روی خودروهای داخلی خواهند داشت چرا که در صورت عدم توانایی خرید خودروهای وارداتی ارزان‌قیمت، فشار خرید بر روی خودروهای داخلی خواهد بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام.من خودروی B30 برادر کوچکتر خودروی بسترن بی 50رواز نزدیک دیدم وداخل آن نشستم داشتبور برخلاف ظاهر بیرونش توذوغ میزنه.صندوق بسیار ایرانی پسند داره.

    1. میشه بیشتر از تجربه سوار شدن و رانندگی از این خودرو بهمون بگید؟
      از خودتون یا دوستتون که این خودرو رو داشته
      ممنون از اینکه همراهمون هستی

      1. داشبوردش خوب نیست ولی سواریش خیلی خوبه از همه همرده ها بهتره، ولی چند مورد شنیدم موتورشون داغ کرده بوده، اگه قصد خرید دارید یمدت صبر کنید بهتره تا وضعیت بازار دست دومش مشخص بشه فروش خوبی داشته،تو همین مدت کمی که فروختنش بهمن موتور برای بازسی ماشین فراخوان داد، اگه مشکلی داشته باشه رفعش میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا