مکمل بنزین
خبرشرایط فروش

شاسی بلند اس6 برند BYD را با 25میلیون تومان از کارمانیا تحویل بگیرید!

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کارمانیا که به تازگی یکسالگی خود را جشن گرفته است، شرایط فروش اقساطی شاسی بلند اس6 را اعلام کرد. این شرکت قیمت قطعی s6 BYD را 99 میلیون و 700 هزار تومان اعلام کرد و به خریداران نقدی این خودرو 1 میلیون تومان تخفیف خواهد داد.

یکی دیگر از آپشن‌های این طرح فروش، امکان پیش خرید این شاسی بلند با موعد تحویل اسفند و سود 18، 16 و 15 است که کارمانیا به متقاضیان خرید این خودرو می‌دهد. در صورت تمایل خریداران می‌توانند از شرایط اقساطی 6 تا 36 ماهه این شرکت بهره ببرند و در اسفندماه خودروی خود را تحویل بگیرند.

این شرکت در این اطلاعیه امکان ثبت نام در طرح مشارکت در تولید خودروهای BYD S7، BYD S6، BYD F3 نیز گذاشته که مشتریان می‌توانند تا 24 درصد از این طریق سود کسب کنند. این مقدار از سود در شرایطی که بانکهای کشور نهایتا 15 درصد سود پرداخت می‌کنند، برای مشتریان وسوسه‌انگیز است.

شاسی بلند اس6

طبق اعلام کارمانیا متقاضیان شاسی بلند اس6 و دیگر مدلهای خودرو می‌توانند با مراجعه به وب سایت رسمی این شرکت، ثبت نام اولیه را انجام دهند. تاریخ اتمام این طرح همزمان با اتمام ظرفیت این پیش‌فروش خواهد بود و به همین دلیل اولویت با افرادی است که ثبت نام خود را زودتر قطعی کنند و پیش پرداخت را واریز کنند.

در طرح فروش فوری زمان تحویل این خودرو 30 روزه بوده و پیش فروش‌ها نیز طبق زمان اعلام شده از اسفند96 به بعد خواهد بود. برای طرح فروش اعتباری، هزینه بیمه بدنه در اقساط اضافه شده و خودروها بدون بیمه بدنه واگذار نمی‌شود. یکی دیگر از شرایط خوب این طرح فروش، بهره صفر درصد برای خرید اقساطی تا 6 ماه است که به نوعی تخفیف ویژه‌ای برای خریداران خواهد بود.

طبق اعلام کارمانیا قیمت سایر مدلهای این برند طبق زمان تحویل خواهد بود و قیمت قطعی در زمان ثبت نام اعلام نخواهد شد. بالاترین سود اعطایی برای شاسی بلند اس6 با موعد تحویل اردیبهشت 97 است که سود اعلام شده عدد 24درصد است که به مشتریان پرداخت می‌شود که پیش پرداخت 50 میلیون تومانی را پرداخت کرده‌اند.

 

 

شرایط کامل کارمانیا:

شاسی بلند اس6

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا