مکمل بنزین
خبرداخلی

تولید پژو 2008 از نیمه دوم بهمن به 130 دستگاه در روز خواهد رسید!

به گزارش چرخان، چندی پیش خبری در رسانه‌ها منتشر شد که خط تولید پژو 2008 متوقف شده و خودرویی را تولید نمی‌کند. این خبر توسط مسئولین وزارت صنعت پاسخ داده شده و ادعای توقف تولید پژو 2008 رد شده است.

طبق گفته مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت تعداد تولیدشده این خودروی پسابرجامی تابحال به 800 عدد رسیده است و به زودی طبق برنامه ریزی‌های انجام شده این عدد افزایش خواهد یافت.

البته طبق اطلاعیه صادر شده توسط مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، تعداد تولیدشده این خودرو 1000 عدد است و تعداد تحویل شده این خودرو 800 مورد بوده است. مابقی خودروهای تولیدشده در روند واگذاری و اخذ پلاک هستند و به زودی به خریداران این خودرو تحویل داده خواهدشد.

طبق اطلاعیه این وزارتخانه، تعداد خودروهای تولیدی روزانه پژو 2008 در ایران 90 عدد بوده و در نیمه دوم بهمن‌ماه به 130 عدد در روز خواهد رسید و اخبار مربوط به عدم تولید این خودرو در کشور کذب بوده و درست نیست.

همچنین این وزارتخانه اعلام کرد که خط تولید مشترک سایپا و سیتروئن در تابستان سال آتی راه‌اندزای خواهدشد و تولید اولین خودروی مشترک که C3 است، آغاز می‌شود.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا