مکمل بنزین
خبرداخلیشرایط فروش

شرایط فروش نقد و اقساط BYD S6 ،BYD S7 و BYD F3 در نمایشگاه اصفهان اعلام شد!

به گزارش چرخان، شرکت کارمانیا که به تازگی به زمره خودروسازان ایرانی پیوسته است جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط خودروهای خود را برای خودروهای BYD S6 ، BYD S7 و BYD F3 اعلام کرد که در این شرایط فروش، محصولات برند BYD با تسهیلات مختلف به مشتریان عرضه می‌شود.

کارمانیا در این طرح فروش خودروهای BYD S6 و BYD S7 و BYD F3 را عرضه کرده است که مشتریان می‌توانند همانند طرح فروش دیماه کارمانیا با پیش پرداخت 25 میلیون تومان صاحب یک دستگاه BYD S6 که جزو پرفروش‌های کارمانیا است، شوند.

قیمت قطعی فروش فوری با تحویل 30 روزه در این شرکت خودروسازی 105 میلیون و 700 هزار تومان خواهد بود. مشتریان می‌توانند با پیش پرداخت حداقل 15 میلیون تومانی نسبت به پیش‌خرید با قیمت قطعی این خودرو نیز اقدام کنند. مرحله دوم پرداخت در این مدل فروش 20 فروردین 97 خواهد بود. زمان تحویل خودرو نیز اردیبهشت 97 بوده و با قیمت قطعی به مشتری تحویل داده خواهدشد.

در طرح پیش فروش اقساطی نیز مشتری می‌تواند با پرداخت حداقل 55 میلیون تومان در دو مرحله از تسهیلات حدود 50 میلیون تومانی این شرکت خودروسازی استفاده کنند. همچنین کارمانیا برای پرداخت اقساط نیز شرایط 6 تا 36 ماهه در نظر گرفته است که مشتری در حالت 6 ماهه لازم نیست بهره‌ای به کارمانیا پرداخت نماید.

دیگر شرایط فروش و پیش فروش خودروهای کارمانیا در پوستر این شرکت خودروسازی مشخص است. متقاضیان خرید این برند می‌توانند از طریق سایت این شرکت یا نمایندگی‌های آن و یا در نمایشگاه خودروی اصفهان اقدام به ثبت‌نام کنند.

 

BYD S6 شرایط فروش کارمانیا

به سوپر گروه BYD S6 & S7 ملحق شوید

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام، وضعیت اقتصادی اکثر مردم ایران به شکلی است که توان مالی خرید خودروهایی با قیمت byd s6, را ندارند، خواهش میکنم f3 یا برلیانس 330و خودروهایی با ر نج را بصورت اقساطی برای مردم مهیا کنید، بابا از پراید و 405 وسمند خسته شدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا