Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط فروش فوری و اقساطی محصولات ایران خودرو (بهمن ۹۶)

به گزارش چرخان، ایران خودرو آخرین شرایط فروش قطعی محصولات خود را به صورت فروش فوری، اقساطی با مدل ۹۷ همراه با تخفیف خرید محصول ایرانی از ساعت ۱۰ صبح روز یک‌شنبه مورخ ۹۶/۱۱/۱ لغایت ۹۶/۱۱/۳۰ یا تا زمان تکمیل آغاز خواهد کرد.

شرایط فروش فوری و اقساطی محصولات ایران خودرو با مدل ۹۷ – بهمن ۹۶

در این طرح قیمت قطعی و مصوب خودروهای پژو ۴۰۵ بنزینی ۳۰ میلیون و ۷۰۹ هزار تومان با امکان انتخاب کارت طلایی اختیاری تک‌ستاره‌ای همراه با تخفیف ویژه خواهد بود. در طرح فروش اقساطی حداقل مبلغ به عنوان پیش‌پرداخت ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

 پژو پارس سال بنزینی با تریم‌های سفید، مشکی، خاکستری و نقره‌ای با قیمت ۳۷ میلیون و ۹۷۵ هزار تومان تنها در طرح فروش فوری با موعد تحویل ۳۰ روزه عرضه خواهد شد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت نهایی ۳۳ میلیون و ۸۴۴ هزار تومان همراه با انتخاب کارت طلایی اختیاری تک‌ستاره‌ای همراه با تخفیف ویژه از سوی ایران‌خودرو اعلام شده است. در طرح اقساطی الزام مبلغ پیش‌پرداختی برای این خودرو ۱۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

فروش فوری سمند LX ef7 بنزینی با قیمت پایانی ۳۲ میلیون و ۸۵ هزار تومان به صورت نقدی و اقساطی با پیش‌پرداخت ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان عرضه خواهد شد.

پژو ۲۰۷ نسخه دستی با قیمت قطعی ۴۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به صورت نقدی همراه با امکان انتخاب کارت طلایی اختیاری تک‌ستاره‌ای همراه با تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است. پیش‌پرداخت ۲۵ میلیون تومانی از دیگر شرایط فروش اقساطی برای این خودرو است.

خودروی دنا ایران خودرو با دو تریم مشکی و دو رنگ با قیمت پایه ۴۲ میلیون و ۷۷۳ هزار تومان به صورت نقدی، و اقساطی با پیش‌پرداخت ۲۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان ثبت‌نام خواهد کرد.

خودروی رانا LX نیز با قیمت ۳۶ میلیون و ۶۷۳ هزار تومان به صورت نقدی و همچنین مبلغ ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پیش‌پرداخت برای ثبت‌نام این خودرو الزامی است.

تندر پیکاپ ایران خودرو نیز با قیمت مصوب ۳۵ میلیون و ۶۲۳ هزار تومان به صورت نقدی و اقساطی که مبلغ پیش‌پرداختی ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان از سوی ایران‌خودرو اعلام شده است. انتخاب مدت زمان باز‌پرداخت ۶ ماهه برای متقاضیان بدون بهره محاسبه خواهد شد.

لازم به ذکر است که تمامی قیمت‌های مصوب اعلام شده با محاسبه پرداخت‌های قانونی و الزامی در نظر گرفته شده است. در این طرح محدودیت بازپرداخت ۱۲ ماهه همراه با نرخ بهره ۲۰ درصد و در بازپرداخت ۱۸ ماهه ۲۱ درصد است.

همچنین با انتخاب بازپرداخت طولانی‌تر ۲۴ ماهه ۲۲ درصد نرخ بهره در نظر گرفته شده برای این خودرو از سوی ایران خودرو است. مابقی مبلغ خودرو در زمان صدور دعوت‌نامه از مشتریان اخذ خواهد شد.

شایان ذکر است که موعد تحویل خودروها در دو طرح نقدی و اقساطی نهایتا ۳۰ روز کاری از سوی ایران‌خودرو وعده داده شده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.