مکمل بنزین
تماشاخانه

با آئودی A7 مدل ۲۰۱۹ آشنا شوید (ویدئوی اختصاصی)

برای اولین بار مهندسان آئودی خودروی هاچ‌بک A7 مدل ۲۰۱۹ را در خانه شهر اینگولشتات آلمان رونمایی کردند. این خودروی جدید مجهز به سیستم نیمه خودران است و پر از فناوریهای جدید که بسیاری از آن‌ها را در آئودی در سدان لوکس A8 نیز به کار برده است. این خودروی هاچ‌بک ظاهری شبیه به نسل‌های قبلی‌اش دارد ولی سقف آن شبیه به خودروهای تیپ کوپه طراحی شده و به نوعی شبیه به خودروهای مرسدس بنز کلاس CLS و بی‌ام‌و سری ۶ گرن توریسمو است.

با وجود اینکه این مدل جدید زیاد تفاوت چندانی با مدل‌های قبلی‌اش ندارد ولی چراغ‌های LED کشیده در عقب خودرو، سپر سه‌بعدی کشیده‌تر، چراغ‌های LED باریک‌تر در جلو و درب‌های بزرگتر جلویی از تفاوت‌های بارز آئودی A7 مدل ۲۰۱۹ است که آن را از بقیه مدل‌ها متمایز می‌سازد. در داخل این خودرو دو صفحه نمایش به ترتیب ۱۰.۱ و ۸.۶ اینچی قرار دارند که یکی از آنها سیستم اطلاعات و سرگرمی است و دیگری اطلاعات و هشدارهای لازم را به راننده و دیگر سرنشینان خودرو می‌دهد. یکی دیگر از تفاوت‌های این آئودی A7 مدل ۲۰۱۹ فرمان یه پره است که نسبت به فرمان دوپره A8 اسپرت‌تر و لوکس‌تر به نظر می‌رسد. به علاوه صندلی‌های این خودروی جدید در درجه‌های مختلف می‌توانند تنظیم شوند و عملکردهایی از قبیل سرمایش، گرمایش و ماساژ را برای سرنشینان داشته باشند.

از مشخصات فنی آئودی A7 مدل ۲۰۱۹ پیشرانه شش سیلندر توربوشارژ ۳.۰ لیتری با ۳۴۰ اسب بخار قدرت و حداکثر گشتاور ۳۶۹ پوند بر فوت است که متصل به جعبه دنده دو کلاجه ۷ سرعته اتوماتیک شده و می‌تواند تنها در ۵.۳ ثانیه شتاب خود را از ۰ به ۱۰۰ برساند و حداکثر سرعتی معادل ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت داشته باشد. این خودروی سدان در بازار جهانی حدود ۷۰ هزار دلار قیمت خواهد داشت و ماه آینده میلادی وارد بازار جهانی خواهد شد.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا خودروی هاچ‌بک آئودی A7 مدل ۲۰۱۹ را بیشتر بشناسید!

 

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا