مکمل بنزین
گوناگونخبر

کیا از کانسپت SP رونمایی می‌کند؛ شروع فتح هندوستان!

کمپانی کیا بزودی از کانسپت SUV جدید خود رونمایی خواهد کرد؛ اما مراسم معرفی کانسپت مذکور در نمایشگاه شیکاگو، ژنو و یا سایر نمایشگاه‌های معروف جهان برگزار نشده و این‌ بار باید منتظر دست پخت جدید کیا در نمایشگاه خودروی دهلی‌نو باشیم!

کانسپت جدید کیا SP نام داشته و پیش نمایشی از کراس‌اوور جدید کره‌ای‌ها برای عرضه در بازار هندوستان است. به این ترتیب باید گفت که کمپانی کیا وارد یک قلمرو جدید شده و برای سودآوری بیشتر هندوستان را انتخاب کرده است.

از کراس‌اوور جدید کیا دو تصویر متفاوت و با عنوان “جسور و شیک” منتشر شده است. این به این معناست که خودروی جدید کیا ترکیبی از زیبایی پیچیده، تکنولوژی پیشرفته و عملکردی متفاوت نسبت به سایر SUVهای حاضر در هندوستان بوده و می‌توان گفت که برای ساخت آن از فن‌آوری پیشرفته کره و میراث هندوها استفاده شده است!

کیا کانسپت جدید خود را مانند سایر محصولات خود در طیف‌های مختلفی از قبیل؛ برقی، پلاگین هیبریدی و… به تولید می‌رساند.

در همین رابطه آقای هان وو پارک، به عنوان رئیس کل کمپانی کیا موتورز کره جنوبی گفته است: «همه ما در کیا افتخار می‌کنیم که اولین گام‌های ما برای فتح یکی از بزرگترین بازارهای خودروی جهان برداشته شده است. ما برنامه‌هایی فراتر از ساخت یک خودروی بزرگ در هندوستان داریم. کمپانی کیا قصد دارد که استاندارد جدیدی را با معرفی محصولات مصرفی و خدمات جهانی خود، برای صنعت خودروسازی هندوستان تعریف کرده و با جامعه محلی و مردم این کشور ارتباط برقرار کند.»

کانسپت جدید کیا در روز 7 فوریه سال جاری و در جریان برگزاری نمایشگاه خودروی دهلی‌نو معرفی خواهد شد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا