مکمل بنزین
گوناگونخبر

پژو 2008 لقب کم ایرادترین خودروی تولید داخل را گرفت

به گزارش چرخان، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در جدیدترین اطلاعیه و بررسی خود اعلام کرد که پژو 2008 جدیدترین محصول تولیدی ایران‌خودرو توانسته است لقب کم ایرادترین خودروی تولید داخل را از آن خود کند و این خودرو با توجه به بررسی‌های صورت گرفته بهترین خودروی تولید داخل به شمار می‌رود.

پژو 2008 که جدیدترین محصول تولیدی ایران‌خودرو در ایکاپ؛ شرکت مشترک این شرکت با پژو فرانسه است توانسته سطح کیفی چهارستاره را از آن خود کرده و در صدر لیست بهترین خودروهای داخلی قرار بگیرد. خودروی تولیدی شرکت ایکاپ که در سيستم‌هايی كيفي PSA از بالاترین کیفیت تولید برخودار است در ماه گذشته حدود 1000 عدد از آن روانه بازار شده و طبق برنامه‌ریزی‌ها تعداد تولیدی این خودرو در ماه‌های آینده نیز افزایش می‌یابد.

محمدرضا معتمد مديرعامل شركت ايكاپ  در مصاحبه‌ای گفت: ما توانستیم با استفاده از جدیدترین و بروزترین سیستم‌های کیفیت و استفاده از مجهزترین دستگاهها در زمینه خط تولید، خودروی پژو 2008 را با کیفیت بالا تولید کنیم و کسب این رتبه دور از ذهن نبود.  طبق برنامه‌ریزی‌های گروه صنعتی ایران‌خودرو این شرکت قصد دارد پس از برجام، با افزایش کیفیت تولیدات رضایت بیش از پیش مشتریانش را کسب کرده و در این راه قدم بردارد.

وی در ادامه افزود: همکاری‌هایی که بین شرکت پژو و شرکت ایران‌خودرو صورت گرفته باعث شده است که سیستم‌های با کیفیت و بروز تولیدی در کشور آورده شده و مورد استفاده شرکت ایکاپ قرار بگیرد. با قرار گرفتن محصول جدید در خط تولید این شرکت، توانستیم تجهیزات تولید و رنگ و مونتاژی بروز و جهانی را وارد کشور کنیم که باعث می‌شود کیفیت تولیدات ارتقا پیدا کرده و روز به روز بیشتر شود که مرهون سرمایه گذاری‌های عظیمی است که در این شرکت انجام شده است.

بیشتر بخوانید: 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا