مکمل بنزین
خبرداخلی

نسخه فیس لیفت کراس اوور تیوولی در نمایشگاه خودرو گرگان رونمایی شد+تصاویر

به گزارش چرخان، هشتمین نمایشگاه خودرو گرگان در حالی برگزار می‌شود که شرکتهای بزرگ خودروسازی کشور با ارائه جدیدترین محصولات تولیدی یا وارداتی خود توانسته‌اند به جذابیت آن افزوده و افراد بازدیدکننده از این نمایشگاه را راضی به خانه‌هایشان بازگردانند.

رامک‌خودرو یکی از شرکتهای واردکننده خودرو که البته چند سالی بود به دلایل مختلف نتوانسته قدرت گذشته خود را داشته باشد در هشتمین نمایشگاه خودرو گرگان حضور فعالی داشته و در جدیدترین اقدام خود از خودروهای رکستون جی4 و نسخه فیس‌لیفت کراس‌اوور تیوولی رونمایی کرد که حال و هوای خاصی به نمایشگاه بخشید و افراد زیادی را برای مشاهده این رونمایی به غرفه رامک‌خودرو کشاند.

رکستون جی4 که به تازگی در نمایشگاه تهران رونمایی شده بود یک شاسی بلند بسیار جذاب از رامک‌خودرو است که در هشتمین نمایشگاه خودرو گرگان به نمایش عمومی درآمد. همچنین نسخه فیس‌لیفت کراس‌اوور تیوولی یکی از رونمایی‌های رامک‌خودرو بود که توانست سروصدای زیادی را در نمایشگاه به پا کرده و توجه مردم را جلب نماید.

تغییرات نسخه فیس‌لیفت کراس‌اوور تیوولی در ظاهر و داخل این خودرو مشهود بود و تغییراتی در فرمان و دکمه‌ها داده شده بود که جذابیت خوبی به این خودرو بخشیده بود.

 

در ادامه می‌توانید تغییرات اعمال شده در نسخه قدیم و جدید تیوولی را مشاهده کنید.

نسخه قدیمی تیوولی

 

تیوولی فیس جدید در نمایشگاه گرگان

 

بیشتر بخوانید:

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا