Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

بررسی فولکس‌واگن تیگوان ۲۰۱۸ (ویدئوی اختصاصی)

کارخانه آلمانی فولکس‌واگن با مشکلات فراوان چندین سال پیش توانسته هنوز هم در بازار جهانی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. سال گذشته این کارخانه بعد از گروه رنو-نیسان توانست در جایگاه دوم پرفروش‌ترین تعداد خودروهای سواری در جهان بایستد. گروه ماموت خودرو نیز امسال نیز با وارد کردن دو خودروی پاسات و تیگوان توانست نماینده رسمی این برند در کشورمان باشد. در حال حاضر شاسی‌بلند فولکس‌واگن تیگوان مدل ۲۰۱۸ در بازار کشورمان با قیمت ۲۸۹ میلیون تومان معامله می‌شود.

شاسی‌بلند تیگوان ۲۰۱۸ مجهز به پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژ متصل به سیستم گیربکس ۷ سرعته دو کلاجه است که می‌تواند ۱۸۰ اسب بخار قدرت و حداکثر گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر را تولید کند. به علاوه شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودروی شاسی‌بلند ۷.۷ ثانیه است و با استاندارد آلایندگی یورو ۶ پلاس ۷.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش ترکیبی سوخت مصرف می‌‌کند. در داخل این خودرو صندلی‌های چرم با کیفیت مرغوب و گرمکن قرار گرفته و به علاوه صندلی‌های جلو را می‌توان در ۱۲ حالت تنظیم کرد. سیستم اطلاعات و سرگرمی با صفحه نمایش لمسی ۹.۲ اینچ در وسط کنسول خودنمایی می‌کند.

از دیگر تجهیزات فولکس‌واگن تیگوان مدل ۲۰۱۸ سیستم صندوق عقب هوشمند به همراه سنسور باز و بسته شدن با پا، سیستم ترمز پارک الکترومکانیکال، صفحه نمایشگر اطلاعات (هدآپ)، سیستم پارک خودکار به همراه سنسور کنترل فاصله، میز پذیرایی تاشو در پشت صندلی‌های جلو، خروجی ۱۲ ولت برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی، سیستم کروز کنترل، یدک‌کش با قابلیت تاشوندگی الکتریکی، عایق حرارتی شیشه جلوی خودرو، سیستم تهویه مطبوع و هشدار دهنده خستگی راننده است. با وجود اینکه این شاسی‌بلند از سال ۲۰۰۷ میلادی وارد بازار جهانی شده، هنوز هم طرفداران خود را دارد و می‌تواند در بازار کشورهای مختلف جهان فروش بالایی را داشته باشد.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا خودروی شاسی‌بلند فولکس‌واگن تیگوان مدل ۲۰۱۸ را بیشتر بشناسید!

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.