مکمل بنزین
مشاوره خرید

با چقدر نقدینگی می‌توانیم خودروی کارکرده از برند دوو بخریم؟ + لیست قیمت

به گزارش چرخان، بازار خودروهای کارکرده با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال قوت گرفته و در حال نزدیک شدن به حجم معاملات نسبت به سالهای گذشته است که یکی از خودروهای خاص بازار محصولات دوو در ایران است که با توجه به سابقه خوب این برند، هنوز هم در ایران خرید و فروش شده و مشتریان پروپاقرصی دارد.

دوو سیلو

این خودروی پرطرفدار از برند خودروسازی دوو در ایران که از حدود سال 76 به بازار ایران وارد شده است در بازار خودروهای کارکرده با قیمتهای متفاوتی خرید و فروش می‌شود که با توجه به مدل خودرو و کارکرد آن تعیین می‌شود. قیمت پایین‌ترین مدل این خودرو در بازار که البته ریسک بالایی نیز برای خرید دارد چیزی در حدود 8 میلیون تومان است که با توجه به مدل خودرو قیمت مناسبی است.

دوو سیلو

قیمت دوو سیلو با مدل 84 که بالاترین مدل این خودرو در ایران است نیز با 93 هزار کارکرد چیزی در حدود 25 میلیون تومان تعیین شده است. البته به صورت موردی نیز مواردی مثل مدل 83 با کارکرد 20 هزار کیلومتر وجود دارد که قیمت‌های نجومی برای آن اعلام می‌شود.

اما اگر می‌خواهید که این مدل از دوو را خریداری کنید با نقدینگی در حدود 20 میلیون تومان می‌توانید یک خودروی سالم و خوب از نظر فنی را خریداری کنید.

دوو ماتیز

دوو ماتیز

یکی دیگر از خودروهای نوستالوژیک ایرانیها دوو ماتیز است که در سالهای 79 تا 83 در ایران تولید و عرضه شد که مشتریان زیادی از جمله بانوان داشت و حتی جایزه بسیاری از بانکها برای مشتریانشان قرار گرفت. برای خرید این خودرو باید با کارشناس مراجعه کنید و قیمت دقیقی برای مدلهای مختلف این خودرو نمی‌توان عنوان کرد.

اگر قصد خرید ماتیز دارید، می‌توانید با قیمتی در حدود 6 تا 11 میلیون تومان صاحب این خودرو شوید که با پرداخت 11 میلیون تومان قطعا خیالتان بابت سالم بودن ماتیز خریداری‌شده راحت خواهد شد.

دوو اسپرو

دوو اسپرو

این خودرو که روزگاری آرزوی بسیاری از جوانان برای رانندگی بود در حال حاضر با توجه به شرایط مختلف مدل و سالم‌بودن موتور قیمتی در حدود 8 تا 17 میلیون تومان در بازار دارد. این خودرو در مدلهای 92 تا 94 میلادی در بازار وجود دارد که اکثر مدلهای موجود از دنده اتوماتیک بهره‌مند هستند.

دوو ریسر

دوو ریسر

آخرین خودرو از محصولات این برند محبوب در کشورمان که به صورت قابل توجه در بازار وجود دارد دوو ریسر است که در مدلهای 92 تا 94 در بازار عرضه شده و با قیمتی در حدود 10 میلیون تومان می‌توان یک خودروی ریسر بسیار سالم را خریداری کرد. یعنی شما باید توجه کنید که سقف پرداختی شما برای دوو ریسر نهایتا 10 میلیون تومان باید باشد و بیش از این برای دوو ریسر نباید بپردازید.

 

نکته مهم در مورد قیمتهایی که گفتیم این است که سقف قیمتی خودروهای مذکور همان چیزی است که در بالا ذکر کردیم و پرداخت مبلغ بیش از این مبالغ، قطعا پشیمانتان خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: صدای پای محصولات دوو دوباره شنیده می‌شود؛ خاطرات خوش دوو در ایران تکرار می‌شود؟

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا