مکمل بنزین
گوناگونخبر

پایتخت آذربایجان در انتظار محصولات ایران‌خودرو

به گزارش چرخان، تیمور سالایف مدیر کارخانه ی آذکرون در مصاحبه‌ای از انتظار باکو برای تولید و عرضه محصولات ایران‌خودرو خبر داد و گفت: ایران‌خودرو دارای تجهیزات پیشرفته ایست که این تجهیزات منجر به تولیدات با کیفیتی شده‌اند که توانسته در سطح منطقه جایگاه خوبی داشته باشد.

تیمور سالایف مدیر کارخانه آذکرون که امروز برای بازدید از کارخانه ایران‌خودرو در این شرکت حضور داشت افزود: ما از اینکه ایران‌خودرو در کشورمان خط تولید محصولاتش را راه‌اندازی کرده راضی هستیم و امیدواریم به زودی زود این خط تولید فعالیتش را آغاز کرده و محصولات این شرکت در کشورما نیز تولید و عرضه شود.

وی در ادامه افزود: ما به خوبی می‌دانیم که ایران‌خودرو به قدری در بحث تولیدات و تجهیزات خودروسازی خوب عمل کرده است که می‌تواند با برندهای مطرح دنیا رقابت کرده و ما در آذرکرون نیز خوشحالیم که توانستیم میزبان خط تولید این شرکت در آذربایجان باشیم. ایران‌خودرو شرکت بزرگی است که توانسته در سطح بین‌المللی نام خوبی را از خود به جا بگذارد که بسیاری از کشورها خواستار حضور این شرکت هستند تا بتوانند خط تولید این شرکت را در کشورشان داشته باشند که آذربایجان مفتخر است که توانسته این خواسته را عملی کند.

دناپلاس

سالایف در ادامه از استقبال مردم آذربایجان گفت و افزود: به نظر ما محصولات خودروساز ایرانی در رنج قیمتی که دارند توانسته‌اند با برندهای مطرح اروپایی رقابت کرده و در حال حاضر مردم آذربایجان علاقه زیادی برای استفاده از این محصولات دارند و برند ایران‌خودرو یک برند معتبر و مورد اطمینان برای مردم کشورمان است که این نشان از کیفیت محصولات این شرکت ایرانی دارد.

مدیر کارخانه آذکرون در ادامه از علاقه‌مندی مردم آذربایجان به خودروی دنا گفت: کشور ما جزو کشورهای توریستی منطقه است و رفت و آمد خودروهای مختلف نیز زیاد است ولی یکی از نکات جالب این است که مردم آذربایجان علاقه زیادی به استفاده از خودروی دنا دارند که از کیفیت و ظاهر و امکانات خوبی برخوردار است.

گفتنی است شرکت آذکرون شرکت مشترکی است که بین طرف آذربایجانی و ایران‌خودرو راه‌اندازی شده که 75 درصد از سرمایه‌گذاری این شرکت از سمت شریک آذربایجانی بوده و 25 درصد از آن را طرف ایرانی متقبل شده است. طبق قرارداد منعقد شده، ایران‌خودرو متعهد به صادرات قطعات فنی و دانش مهندسی تولیدات خود است.

طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، قرار است طی سال اول شش هزار دستگاه خودرو در سایت باکو تولید شود که پس از راه‌اندازی در سالهای بعد این مقدار از تولید به ده هزار دستگاه خواهد رسید.

 

بیشتر بخوانید:

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا