Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

طرح بازدید رایگان قبل از سفر نوروز 97 نمایندگی رسمی کیاموتورز در ایران

به گزارش چرخان، شرکت اطلس‌خودرو نماینده رسمی محصولات کیاموتورز در ایران از طرح بازدید قبل از سفر نوروز97 محصولات شرکت کیاموتورز خبر داد که طبق این طرح نوروزی مشتریان این شرکت می‌توانند از خدمات متنوع خدمات پس از فروش اطلس‌خودرو با تخفیفات ویژه استفاده کنند.

طبق اطلاعیه صادر شده توسط اطلس‌خودرو این طرح از 28 بهمن 96 آغاز می‎شود و تا 10 اسفند ماه ادامه خواهد یافت که طبق آن تمامی مشتریان صاحب محصولات کیاموتورز در ایران می‌توانند به تمامی عاملیت‌های مجاز این شرکت در سرتاسر کشور مراجعه کنند و از بازدید رایگان خودر طبق چک لیست‌های استاندارد بین‌المللی بهره‌مند شوند. اطلس‌خودرو محدودیتی نیز برای خودروهای فروخته شده توسط این شرکت یا سایر شرکتها اعمال نکرده و همه خودروهای با برند کیاموتورز می‌توانند از این طرح استفاده نمایند.

کیاموتورز

همچنین در صورت نیاز به خدمات تعمیر یا تعویض قطعه نیز تخفیفاتی از جمله: 30 درصد تخفیف تست با دستگاه عیب‌یاب، 15 درصد تخفیف روغن‌موتور کاسترول برای خودروهای شرکتی و 10 درصد تخفیف روغن‌موتور کاسترول برای خودروهای غیرشرکتی ارائه کرده است که مردم می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

بازدید و بررسی‌های شامل این طرح مواردی از جمله: نشتی روغن / آب (داخل موتور / زیر خودرو)، وضعیت تیغه‌های برف پاک کن، عملکرد سیستم تهویه مطبوع، وضعیت تسمه دینام، عملکرد لامپ‌ها و چراغ‌های خارجی (جلو / عقب) و عملکرد گرمکن شیشه عقب بوده که به صورت دقیق و رایگان بررسی می‌شوند.

 

بیشتر بخوانید: اطلس خودرو شرایط فروش انواع خودروهای کیا را اعلام کرد!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.