Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

جشنواره فروش نوروزی محصولات سایپا با مدل ۹۷ شروع شد

گروه خودروسازی سایپا از تاریخ ۲۳ بهمن ۹۶ فروش محصولات مدل ۹۷ خود را آغاز کرد. در این جشنواره نوروزی خودروها شرایط فوری نقدی، فوری اعتباری، پیش فروش نقدی یا پیش فروش اعتباری به فروش می‌رسند.

در شرایط فوری نقدی خریداران می‌توانند تیبا ۲، سایپا ۱۵۱، ساینا، آریو با گیربکس دستی یا اتوماتیک، تیبا،‌ چانگان، سایپا ۱۳۱ یا سراتو ۲۰۰۰ آپشنال را خریداری کنند و طی ۷ الی ۶۰ روزه خودروی خریداری شده را تحویل بگیرند.

از سوی دیگر در شرایط فروش فوری اعتباری مدل‌های آریو با گیربکس دستی، سایپا ۱۵۱، تیبا ۲ و ساینا عرضه شده‌اند که برخی از این مدل‌ها منبع اعتبار شرایط فروششان از محل لیزینگ‌های رایان سایپا یا آتی نگر افام تعیین شده است. به علاوه نرخ تسهیلات با توجه به مدت زمان بازپرداخت از ۰ الی ۲۲ درصد در نظر گرفته شده‌ است.

در شرایط پیش فروش نقدی نیز سایپا ۱۳۱، ۱۱۱، ۱۵۱، ساینا، تیبا ۲،‌ تیبا بنزینی یا دوگانه سوز، سراتو، آریو و چانگان به بازار عرضه شده است. زمان تحویل این محصولات از اردیبهشت الی تیر ۹۷ اعلام شده؛ همچنین سود مشارکت بین ۱۵ تا ۱۸ و سود انصراف نیز ۱۲ الی ۱۵ درصد تعیین شده‌ است.

در شرایط پیش فروش اعتباری تنها ۴ مدل تیبا ۲، ‌ساینا، چانگان CS35 و سایپا ۱۵۱ برای این جشنواره در نظر گرفته شده‌اند که اردیبهشت یا خرداد سال آینده به دست مشتریان خود خواهند رسید. متقاضیان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت سایپا یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.