مکمل بنزین
خبرداخلی

مدیرعامل سایپا از ورود محصولات جدید این شرکت به بازار خبر داد

به گزارش چرخان، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا محسن قاسم جهرودی در پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران گفت: ما در کشورمان به محصولات با کیفیت و در عین حال ارزان لازم داریم تا بتواند نیاز قشر عظیمی از جامعه را پاسخ دهد و به همین دلیل ایرانی‌ها سایپا را به یک شرکت خودروسازی ارزان می‌شناسند چرا که توانستیم به این نیاز مردم پاسخ دهیم.

جهرودی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های این شرکت در زمینه عقد قراردادهای همکاری با شرکتهای بزرگ دنیا گفت: ما در سه ماه گذشته با 11 شرکت خودروساز بزرگ دنیا مذاکره کردیم تا بتوانیم خودروهای موجود در سبد محصولات شرکت را افزایش دهیم که البته همه این صحبتها و هماهنگی‌ها با پیش‌شرط ارزان بودن صورت می‌گیرد تا با شرایط اقتصادی کشور همسو باشد.

وی با اشاره به تولید کوییک گفت: ما با تولید کوییک خواستیم این موضوع را به اثبات برسانیم که می‌توان خودروی با کیفیت ارزان نیز تولید کرد و تصور مردم را نسبت به خودروی ارزان تغییر دهیم. ما همچنین به دنبال طراحی یک مگاپلتفرم هستیم تا بتوانیم هر ساله یک خودروی جدید به بازار عرضه کنیم و در این زمینه بتوانیم سبد محصولات شرکت را همیشه به‌روز نگه داریم.

مدیرعامل سایپا در ادامه با اشاره به پیشرفت صنعت قطعه سازی گفت: ما در صنعت قطعه سازی پیشرفت‌های زیادی داشتیم تا حدی که محصولات قطعه سازان داخلی مورد استفاده خودرو سازان بین‌المللی قرار می‌گیرد که یکی از این موارد قطعه پیچ تایر است که یکی از قطعات امنیتی خودرو محسوب می‌شود که مورد توجه رنو فرانسه قرار گرفته و به این شرکت ارسال می‌شود.

جهرودی در پایان گفت: ما در سال آینده خودروهای جدیدی با همکاری شرکت رنو فرانسه تولید و به بازار عرضه خواهیم کرد. البته شرط ما برای رنو و دیگر خودروسازان بین‌المللی شرط داخلی‌سازی حداقل 50 درصدی است که باید رعایت شود. همچنین در سال آتی قطعا سیتروئن C3 تولید و به بازار عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا