Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

Consumer Reports: خودروهای برند جنسیس بهتر از محصولات آئودی هستند!

گزارش Consumer Reports برای بهترین خودرو سال منتشر شد. نتایج بررسی‌های صورت گرفته توسط CR تا حدودی تعجب برانگیز است. Consumer Reports برای رتبه‌بندی خود از چندین پارامتر استفاده می‌کند که شامل سیستم‌های امنیتی که به صورت استاندارد بر روی خودرو نصب هستند همانند سیستم ترمز اتوماتیک اضطراری، نظر خریدار در رابطه با خودرو مورد استفاده خود بعد از یکسال و همچنین میزان رضایت‌مندی خریدار می‌شود. امسال بالاترین مقام در این رتبه‌بندی را برند نوپا جنسیس تصاحب کرده است.

همانطور که می‌دانید جنسیس زیرمجموعه شرکت کره ای هیوندای بوده که محصولات لوکس این سازنده را روانه بازار می‌کند. جنسیس در بررسی‌های صورت گرفته موفق به کسب امتیاز ۸۱ شده که آن را بالاتر از رقبای خود قرار می‌دهد. همچنین این برند بالاترین امتیاز میانگین برای تست جاده‌ای را در سال اول عرضه به‌دست آورده است. پس از جنسیس برندهای آلمانی آئودی و بی‌ام‌و قرار دارند که اختلاف آن‌ها به ترتیب برابر با یک و دو امتیاز است.

در بررسی جاده‌ای صورت گرفته بر روی محصولات آئودی، به آن‌ها لقب فوق‌العاده تاثیرگذار داده شده است. این برند دارای ۱۰ خودرو در بازار آمریکا بوده که CR از میان آن‌ها، هشت اتومبیل را مورد بررسی قرار داده است. بعد از شرکت‌های ذکر شده، برندهای لکسوس، پورشه، کیا، سوبارو، تسلا، هوندا و تویوتا قرار گرفته‌اند. تویوتا در برخی سگمنت‌ها توانسته بهترین خودروها را عرضه کند که شامل کرولا، کمری،Sienna و هایلندر می‌شود.

در حالی‌که شرکت شورولت دارای ۲ خودرو در میان ۱۰ خودرو برتر است ولی در رتبه‌بندی رنک‌ها موفق به کسب رتبه ۲۳ شده است. در بخش بدترین برندهای سال ۲۰۱۷ شرکت‌های فیات با ۳۹ امتیاز و جیپ با امتیاز ۴۸ قرار دارند. باید به طرفداران فیات گفت که نگرانی آن‌ها بی‌مورد بوده چراکه شرکت ژاپنی میتسوبیشی نیز در رده پنجم بدترین برندهای خودرو سال ۲۰۱۷ قرار گرفته است. محصولات این شرکت بدترین نمونه در بررسی جاده‌ای بوده‌اند ولی به دلیل قابلیت اطمینان پایین‌تر دستگاه‌های فیات، این برند ایتالیایی پایین‌ترین رتبه را کسب کرده است.

لندرور و آلفا رومئو نیز در رده بدترین برندهای سال قرار گرفته‌اند. در حالی‌که آلفا رومئو وضعیت مناسبی را تجربه نمی‌کند، گروه فیات-کرایسلر موقعیت خوبی دارد. براساس بررسی‌های صورت گرفته، رتبه کرایسلر از ۱۷ به ۱۱ رسیده است که نشان دهنده این موضوع بوده که این برند تنها ۲ پله تا ورود به لیست 10 برند برتر فاصله دارد.

در این گزارش 20 خودرو تویوتا مورد بررسی قرار گرفته است در حالی‌که شاهد آزمایش 2 خودرو از شرکت کرایسلر هستیم. این دو خودرو با عملکرد خوب خود توانستند این شرکت را در جایگاه مناسبی در این لیست قرار دهند.

از شرکت‌های دیگر می‌توان به بیوک و آکورا اشاره کرد. شرکت بیوک که در سال گذشته موفق به کسب رتبه 10 شده بود، در لیست امسال به عنوان برند 19 شناخته شده است. آکورا نیز در لیست امسال با سقوط 9 پله‌ای به رتبه 22 دست پیدا کرده است.

1 نظر
  1. ///mahdispd می گوید

    مرسدی بنز از هیوندای کم تره؟؟؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.