مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط جدید پیش‌فروش فولکس‌واگن تیگوان و پاسات اعلام شد (اسفند 96)

به گزارش چرخان، شرکت ماموت خودرو نماینده رسمی محصولات فولکس‌واگن در ایران طی اطلاعیه‌ای، شرایط جدید پیش‌فروش فولکس ‌واگن تیگوان و پاسات را اعلام کرد. مشتریانی که تمایل به خرید دارند، می‌توانند از روز چهارشنبه با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت، نسبت به ثبت نام در این طرح پیش‌فروش اقدام کنند.

پیش‌فروش فولکس‌واگن تیگوان

طبق اعلام ماموت خودرو قیمت قطعی فولکس‌واگن تیگوان 320 میلیون تومان تعیین شده است. مشتریانی که قصد خرید این خودرو را دارند می‌توانند با پرداخت 160 میلیون تومان در زمان ثبت نام، خرید خود را قطعی کنند. مابقی مبلغ نیز در زمان تحویل که 60 روز بعد خواهد بود، به حساب شرکت واریز می‌شود.

پیش‌فروش فولکس‌واگن پاسات

همچنین قیمت دیگر خودروی این برند، یعنی فولکس‌واگن پاسات 303 میلیون تومان تعیین شده است که مشتری می‌تواند در دو مرحله با ارقام 150 و 153 میلیون تومان، هزینه خودرو را بپردازد. مرحله اول در زمان ثبت نام و مرحله دوم در زمان تحویل خودرو بوده و زمان تحویل نیز 60 روز کاری عنوان شده است.

نکته مشترک در مورد هر دو خودرو این است که مدل آن‌ها 2018 بوده و سود مشارکت تعیین شده نیز 14 درصد قید شده است. مشتریانی که قصد انصراف از خرید داشته باشند، می‌توانند از سود 10 درصدی ماموت خودرو استفده کنند. پیش‌فروش فولکس‌واگن از فردا آغاز خواهد شد و تا اتمام ظرفیت موجود این شرکت ادامه خواهد داشت.

پیش‌فروش فولکس واگن

لازم به ذکر است که در د‌ی‌ماه سال جاری اولین دوره پیش‌فروش این دو خودرو برگزار شد ولی به دلیل سودجویی دلالان بازار، بسیاری از سهمیه‌های موجود به آن‌ها رسید و دست مردم عادی برای خرید این دو خودرو کوتاه ماند. دلالان بازار پس از تحویل اتفاقا زودتر از موعد ماموت خودرو، قیمت خودروها را تا 400 میلیون تومان در بازار افزایش دادند و سود کلانی را نصیب خود نمودند که در چرخان نسبت به این موضوع گزارش مفصلی را منتشر کردیم.

بیشتر بخوانید: پاسات و تیگوان ملعبه پرسود برای دلالان بازار خودرو؛ ۱۰۰ میلیون بالای قیمت!

امیدواریم ماموت خودرو در این طرح پیش‌فروش، با استخدام روش مناسب همانند بسیاری از شرکت‌های داخلی، بحث عدالت در فروش را رعایت کرده تا همه بتوانند از این برند معتبر خودروسازی دنیا استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: خودروهای فولکس واگن تیگوان و پاسات به مشتریان تحویل داده شد + تصاویر

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا