مکمل بنزین
شرایط فروش

طرح فیروزه‌ای ایران‌خودرو با سود 18 درصدی آغاز شد + شرایط

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در جدیدترین اطلاعیه خود از  آغاز طرح پیش‌فروش محصولات خود خبر داد که این پیش‌فروش با نام طرح فیروزه‌ای اعلام شده که طبق آن مشتریان می‌توانند با شرایط بسیار مناسب و سود حداکثری نسبت به پیش‌خرید محصولات ایران‌خودرو اقدام کرده و صاحب یکی از خودروهای تولیدی این شرکت ایرانی در سال “حمایت از کالای ایرانی” شوند.

از شرایط خوب موجود در طرح فیروزه‌ای ایران‌خودرو تخفیف خوب این شرکت برای خودروهای ایرانی است که همراه با یک هدیه ویژه به مشتریان ارائه می‌شود. ایران‌خودرو در این اطلاعیه از ارائه یک هدیه برای همکاری در تولید خودروها خبر داده است که علاوه بر تخفیف ویژه، در هنگام تحویل خودرو به مشتریان ارائه می‌شود.

این طرح نوروزی از روز یکم فروردین سال 1397 آغاز شده و تا روز 31 فروردین ادامه خواهد داشت. البته ظرفیت مشخص شده‌ای برای طرح فیروزه‌ای در نظر گرفته شده است که در صورت اتمام ظرفیت در هر روزی از فروردین، سایت ثبت نام بسته خواهد شد. همچنین تنها راه ثبت نام در این طرح پیش‌فروش صرفا وب سایت رسمی فروش این شرکت اعلام شده است.

سمند مدل 97

از دیگر شرایط موجود در این بخشنامه، ارائه تخفیف هنگام پرداخت مابه‌التفاوت قیمت خودرو در زمان تحویل خودرو خواهد بود و آن دسته از مشتریانی که از خرید خود منصرف شوند و یا در زمانی غیر از زمان اعلام شده به ایران‌خودرو مراجعه کنند، نمی‌توانند از شرایط این بخشنامه استفاده کنند.

همچنین هدیه همکاری در تولید نیز پس از صدور دعوتنامه و دریافت خودرو به مشتریان اعطا خواهد شد و در هیچ زمان دیگری این هدیه ارائه نخواهد شد. البته آن دسته از مشتریانی که پس از صدور دعوتنامه از خرید خود منصرف می‌شوند، می‌توانند از این هدیه بهره‌مند شوند.

همچنین از دیگر شرایط طرح فیروزه‌ای ایران‌خودرو، اعلام جزئیات خودروهای قابل عرضه در زمان صدور دعوتنامه است. به معنای دیگر در حال حاضر مشتری قادر به انتخاب محصول نخواهد بود و در زمان صدور دعوتنامه می‌تواند خودروی مدنظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

همچنین مشتری می‌تواند پس از صدور دعوتنامه زمان تحویل خودرو را تغییر داده و در یک موعد دیگری، خودرو را تحویل بگیرد که همه این موارد نیازمند هماهنگی‌های لازم در موعد مقرر خواهد بود.

سود مشارکت در این طرح پیش‌فروش 18 درصد تعیین شده است که مشتریانی که از خرید خود انصراف می‌دهند می‌توانند از سود 15 درصدی بهره‌مند شوند.

مبلغ پرداختی در این طرح پیش‌فروشی 5 تا 25 میلیون تومان تعیین شده و بیشترین مبلغ هدیه همکاری در تولید برای مشتریانی است که بیشترین پرداختی را دارند.

اطلاعات کاملتر پیرامون شرایط پرداخت و نحوه ارائه تخفیف و هدیه همکاری در سایت رسمی این شرکت اعلام شده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا