مکمل بنزین
بازارچه

قیمت جدید نیسان جوک برای سال 97 در ایران اعلام شد

به گزارش چرخان، نماینده رسمی محصولات شرکت خودروسازی نیسان در ایران، قیمت جدید نیسان جوک یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند معتبر را اعلام کرد که طبق روال معمول این روزهای بازار خودرو کشور دچار افزایش قیمت شده است. از دلایل افزایش قیمت این محصول می‌توان به افزایش شدید قیمت ارز اشاره کرد.

جهان نوین آریا، نماینده رسمی محصولات نیسان در ایران با صدور اطلاعیه‌ای قیمت جدید نیسان جوک را اعلام کرد که در مدل‌های مختلف افزایش 10 تا 15 میلیون تومانی را تجربه کرده است.

نیسان جوک توربو که در اسفند ماه با قیمت 230 میلیون تومان به مشتریان عرضه میشد، در حال حاضر با قیمت 245 میلیون تومان به مشتریان فروخته می‌شود.

نسان جوک انوی nissan juke envy

این خودرو با مدل پلاتینیوم نیز که در اسفند ماه با قیمت 179 میلیون تومان توسط این شرکت به بازار عرضه میشد، در حال حاضر با افزایش قیمت 10 میلیون تومانی روبرو شده و با قیمت 189 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

آخرین مدل از این خودروی پرفروش از برند نیسان نیز که اسکای‌پک است با قیمت 178 میلیون تومان در سال 97 فروخته خواهد شد. این قیمت در اسفند ماه با نرخ 168 میلیون تومان توسط این شرکت ایرانی به مشتریان عرضه میشد.

گفتنی است با توجه به احتمال بالای عدم کاهش تعرفه واردات و افزایش روز افزون قیمت ارز، به نظر می‌رسد این اولین و آخرین بخشنامه صادر شده توسط شرکت‌های واردکننده برای افزایش قیمت نبوده و در بهار سال 97، شاهد افزایش قیمت‎های چندباره باشیم.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا