مکمل بنزین
بازارچه

گرانی نرخ ارز قیمت نیسان ایکس‌تریل 2017 را افزایش داد!

به گزارش چرخان، قیمت ارز امروز با یک جهش دوباره به 6000 تومان رسید و این موضوع باعث شد که بازار خودروهای خارجی به تلاظم عجیبی افتاده و به طور کلی خرید و فروش انجام نشود. شرکت‌های واردکننده خودروهای خارجی نیز در پی افزایش نرخ ارز اقدام به افزایش قیمت خودروهای خود کرده‌اند که در جدیدترین خبر دریافتی از شرکت جهان نوین آریا، قیمت ایکس‌تریل 2017 افزایش یافته و از امروز با قیمت جدید به مشتریان عرضه می‌شود.

ایکس‌تریل 2017

در این اطلاعیه صادر شده توسط نماینده رسمی محصولات نیسان در ایران آمده است که با توجه به افزایش نرخ ارز، قیمت ایکس‌تریل 2017 با افزایش 9 میلیون تومانی روبرو شده و با قیمت 298 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود. این خودرو در اسفند ماه سال گذشته با قیمت 289 میلیون تومان فروخته میشد.

مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت، نسبت به خرید این خودرو اقدام کرده و به صورت فوری تحویل بگیرند. گفتنی است قبل از این قیمت نیسان جوک نیز افزایش یافته بود.

 

بیشتر بخوانید:

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا