مکمل بنزین
بازارچه

آخرین قیمت محصولات پارس خودرو در کارخانه و بازار تهران (29 فروردین 97)

به گزارش چرخان بسیاری از خودروهای پارس خودرو در حال حاضر با افزایش قیمت تا یک میلیون تومان، مورد معامله قرار می‌گیرد. در ادامه به گزارش قیمت محصولات پارس خودرو در کارخانه و بازار تهران می‌پردازیم که امیدواریم در معاملات شما مورد استفاده قرار بگیرد.

برلیانس 220 اتوماتیک با قیمت 47 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

برلیانس 330 دیگر خودروی پارس خودرو است که با افزایش قیمت اندکی روبرو شده و در حال حاضر با قیمت 58 میلیون و 200 هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

برلیانس کراس آخرین خودرو از محصولات برلیانس پارس خودرو است که با افزایش قیمت 200 هزار تومانی نسبت به هفته گذشته با قیمت 57 میلیون و هشتصد هزار تومان معامله می‌شود.

رنو تندر 90 با گیربکس جدید هم با افزایش قیمت 500 هزار تومانی در حال حاضر با قیمت 45 میلیون و 500 هزار تومان در بازار تهران خرید و فروش می‌گردد.

رنو پارس تندر نیز دیگر خودروی خانواده ال 90 در ایران است که با افزایش قیمت حدود 800 هزار تومانی روبرو شده و قیمتی معادل 44 میلیون و نهصد هزار تومان در بازار تهران دارد. رنو ساندرو اتومات نیز با افزایش قیمت 500 هزار تومانی روبرو شده و با قیمت 57 میلیون و 700 هزار تومان در بازار معامله می‌شود.

داچیا ساندرو استپ وی

از دیگر محصولات موجود در خانواده ساندرو می‌توان به رنو ساندرو استپ‌وی اتوماتیک اشاره کرد که با افزایش 1 میلیون تومانی با قیمت 64 میلیون و نهصد هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

تندر90 ال90

پارس تندر با گیربکس جدید و مولتی نیز با افزایش قیمت اندکی روبرو شده و با قیمت 46 میلیون و 500 هزار تومان فروخته می‌شود.

در ادامه گزارش کاملی از لیست قیمت محصولات پارس خودرو در بازار و کارخانه را مشاهده می‌کنید:

محصولات پارس خودرو

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا