مکمل بنزین
گزارشبرگزیده‌هاخبر

افتتاح اولین مرکز اختصاصی آموزش و تست خودروهای تویوتا و رنو

اولین مرکز اختصاصی آموزش و تست درایو خودرو به همت هولدینگ ناصح، برای بهره برداری مجموعه های خودرویی تویوتا، لکسوس، رنو و جیلی رسما افتتاح شد.

این فضای مدرن و کم نظیر دارای مساحتی بالغ بر 4300 متر مربع بوده که از این محیط، 3650 متر مربع آن مربوط به تست درایو خودروها و 650 متر مربع نیز جهت آموزش ویژه پرسنل خواهد بود. در این محیط مدرن هر خودرو می‌تواند حدود 30 تست را پشت سر بگذارد.

طبق گفته های آقای دکتر قهرمانی رئیس مرکز آموزش فعلا در این مکان تست خودروهای رنو و تویوتا انجام شده و به زودی خودروهای جیلی نیز به این مجموعه اضافه خواهند شد. طبق گفته های ایشان، فضای آموزشی این مکان دقیقا مبتنی بر تست های فنی تویوتای ژاپن و رنوی فرانسه طراحی شده است. ضمن اینکه روز افتتاحیه این مجموعه میزبان معاون کنترل کیفیت شرکت رنو فرانسه نیز بود که نشان از جدیت شرکای فرانسوی در جهت کنترل کیفی این مکان دارد.

در ادامه اقای یاشار فرونچی مسئول بازاریابی و تبلیغات ایرتویا در سخنانی کوتاه اضافه کرد که هم اکنون ثبت نام جهت تست خودروهای تویوتا در سامانه ایرتویا قابل انجام است.

پس از آن جناب آقای حسینی، مسئول بازاریابی رنو و شرکت نگین خودرو نیز، عنوان داشت که هولدینگ ناصح در تلاش است تا برای خریداران محصولات رنو خدمات خاصی را ارائه کند که افتتاح این مرکز در کنار تحویل در محل خودرو از خاص ترین خدمات آن به شمار می‌رود. وی افزود که ما در تلاش هستیم تا تجربه ای متفاوت را برای خریداران خودرو در ایران رقم بزنیم؛ تجربه هایی که کاملا بر اساس استانداردهای رنو فرانسه بوده و باعث افزایش کیفیت خودرو ها در کنار خدمات ارائه شده آن می‌شود.

همچنین لازم به ذکر است که نیروها و پرسنل این مرکز همگی تحت آموزش های خاص و ویژه رنو فرانسه و تویوتا ژاپن هستند.

گفتنی است تست درایو خودروهای رنو و تویوتا به طور رایگان بوده که و در سانس‌های نیم ساعته برای همه خریدارانی که تمایل به تست خودروها دارند قابل انجام است. همچنین لازم به ذکر است که تست درایو شهری رنو از سال گذشته در ۱۳ شهر ایران در حال انجام است و اکنون امکان تست خودروها در پیست اختصاصی فراهم شده است.

دیدن تصاویر این محیط جذاب و مدرن را از دست ندهید:

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا