مکمل بنزین
خبرداخلی

20 هزار خودرو به بازار تزریق می‌شود؛ قیمت‌ها تعدیل خواهد شد؟

بازار خودرو در حال حاضر به قدری پرتلاطم شده است که دیگر کسی برای خودروهای مختلف قیمت دقیقی نداشته و عملا فروشندگان با قیمت‌های دلخواه خود اقدام به فروش می‌کنند که یکی از دلایل این اتفاق احتکار خودروها توسط خودروسازان به بهانه کمبود قطعات است که آمار غیررسمی از باقی ماندن چیزی در حدود 90 هزار دستگاه در انبارهای این شرکت‌هاست.

به گزارش چرخان، آرش محبی‌نژاد دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی در مصاحبه‌ای پیرامون وضعیت بازار خودرو و صعنت خودروسازی کشور گفت: با توجه به مشکلاتی که در خودروسازان وجود داشت این شرکت‌ها توانستند 20 هزار دستگاه خودرو را آماده ورود به بازار کنند.

خودروسازی بازار خودروی عراقوی در ادامه افزود: مشکلات صنعت خودروسازی کشور در هفته گذشته به اوج خود رسید و 70 هزار خودرو در کف انبار شرکت‌های خودروساز باقی مانده بود که به دلیل کمبود بعضی از قطعات آن‌ها بوده که در حال حاضر بخشی از این کمبودها تامین شده و عملیات تجاری سازی و تکمیل آن‌ها آغاز شده است.

وی در ادامه گفت: این هفته شاهد ورود چیزی در حدود 20 هزار دستگاه خواهیم بود که توسط خودروسازان تولید خواهد شد و قطعا این اتفاق تاثیر بالایی روی بازار خواهد گذاشت.

صنعت خودروسازی ایران قطعه سازانخودروسازان از موعد تعطیلات تابستانی کارکنان خود استفاده کرده و توانستند نواقص را تامین کرده و خودروهای ناقص را تکمیل کنند. به نظر می‌رسد با توجه به این تکمیل نواقص توسط خودروسازان، تعداد اتومبیل‌های ناقص در انبار مانده به کمتر از 50 هزار عدد خواهد رسید. خودروسازان قطعا با تحویل این 20 هزار خودرو به تعهداتشان عمل خواهند کرد و مشتریان نیز محصولات خریداری شده خود را تحویل می‌گیرند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. بهترین راه فروش قطعی خودرو بدون اجازه فروش مدت دار مثلا خریدار تا 2 سال اجازه فروش خودرو نداشته باشه. اینطوری خودرو به دست مصرف کننده واقعی می رسه. کسی که قصد استفاده از خودرو داره نه خرید و فروش.

  2. بهترین راه فروش به ازای هر کد ملی هر ایرانی فقط یک ماشین بنام بخوره دیگه دلال بازی جمع میشه
    خیلی ها هستن که چندین ماشین بنامشونه و دارن کاسبی میکنن..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا