Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شورلت کوروت بی‌رحمی که به حراج می‌رود!

شاید بتوان خودروی جذاب شورلت کوروت استینگری مدل 2020 که قیمت پایه آن از 58,900 دلار شروع‌شده و با امکانات جذاب و قدرت قابل‌قبول و به‌خصوص چهره تهاجمی همیشگی‌اش، طرفداران مخصوص خودش را داشته و دارد، بتوان یک معامله خوب و منطقی دانست. خودرویی که قدرت تولیدی در آن از طریق یک موتور 6.2 لیتری 8 سیلندر تأمین‌شده و می‌تواند 495 اسب بخار را در کنار 637 نیوتون متر گشتاور، تولید کرده و از طریق جعبه‌دنده 8 سرعته دوکلاچه، به چرخ‌های عقب منتقل کند.

اما کسانی که به این‌گونه از خودروهای مسابقه‌ای و اسپرت با چهره‌هایی تهاجمی علاقه داشته و می‌خواهند یکی از آن‌ها را صاحب شوند، اکنون می‌توانند با خرج کردن 12 هزار دلار کمتر، صاحب یک کوروت جذاب مسابقه‌ای شوند.

این خودرو که اکنون قرار است به حراج برود، با بدنه فایبرگلاس کوروت C5 همراه شده و می‌تواند مسافت یک‌چهارم مایل (400 متری) را در زمان تنها 7.5 ثانیه بپیماید. درواقع می‌توان این خودرو را یک ماشین مسابقه‌ای دانست که کنترل آن نیاز به مهارت بالایی از جانب راننده خواهد داشت.

وزن کمتر نسبت به کوروت C5، داشتن ترمزهای دیسکی موسوم به ویلوود در چهارچرخ و امکانات فنی دیگر می‌توانند این کوروت جذاب و البته خشمگین را تبدیل به یک معامله قابل‌قبول برای یک حراجی بکنند.

منبع Carbuzz
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.