مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش فوری جدید کوییک R سایپا ویژه بهمن 98

ایجاد تنوع در محصولات خودروسازان کشورمان دیگر به تولید خودروهای جدید معطوف نیست و شرکت‌های خودروساز صرفا با تغییر رنگ و برخی از موارد خودرو، اقدام به گران کردن محصول تولیدی خود می‌کنند! پس از تولید انواع محصولات از پژو 207 توسط ایران‌خودرو، حالا سایپا با عرضه کوییک R یا همان کوییک دو رنگ اقدام به فروش فوری این خودرو کرده است که باید دید آیا مورد استقبال مشتریان قرار خواهد گرفت؟

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش فوری یکی از محصولات جدید خود یعنی کوییک R خبر داد که در نوع دنده‌ای به مشتریان عرضه می‌شود. از جمله جزئیات قابل بیان در مورد این طرح فروش، استفاده از تسهیلات 3 میلیون تومانی است که در حقیقت کمک چندانی به خریدار نبوده و صرفا برای ترهین سند خودرو به این شرایط فروش افزوده شده است.

کوییک Rهمچنین گفتنی است که گروه سایپا در حالی خبر از این طرح فروش داده که گزارشات واصله به چرخان نشان می‌دهد در تحویل خودروهای فروخته شده قبلی تاخیر داشته و مشخص نیست که چرا سازمان حمایت و دیگر سازمان‌های نظارتی وارد عمل نمی‌شوند و اقدامات این چنینی سایپا و دیگر خودروسازان را مورد بررسی قرار نمی‌دهند.

محصولات ارائه شده در شرایط فروش اقساطی سایپا

  • خودروی عرضه شده توسط این گروه خودروساز، کوییک R دنده‌ای است که با قیمت 68 میلیون و 326 هزار تومان به مشتریان عرضه شده و همچنین تسهیلات 3 میلیون تومانی برای خریداران در نظر گرفته شده است. بازپرداخت اقساط این تسهیلات به صورت 3 چک 4 ماهه خواهد بود. زمان تحویل این خودرو 30 روز کاری عنوان شده است.
  • گفتنی است که موعد تحویل خودرو 30 روز پس از پذیرش خواهد بود و چک‌های دریافتی نیز صرفا بایستی چک فرد خریدار بوده و چک مربوط به اقوام و آشنایان وی مورد قبول نخواهد بود. همچنین صیادی بودن طرح نیز از دیگر شرایط این تسهیلات است.
  • این شرکت تاکید کرده که امکان تحویل خودرو به کلیه مشتریانی که طی 18 ماهه گذشته خریدی از خودروسازان داشته‌اند، وجود ندارد و در صورت مغایرت ثبت نام، اصل پول عینا مسترد خواهد شد.

حالا باید دید که با وضعیت فعلی بازار آزاد و همچنین وضعیت خودروهای معوق این شرکت، این طرح فروش با چه استقبالی روبرو خواهد شد و آیا همان اتفاقات هفته‌های اخیر یعنی اتمام ظرفیت در چند دقیقه، تکرار می‌شود و یا استقبال کمتر خواهد بود! این طرح فروش از ساعت 10 صبح فردا 1 بهمن 98 در سایت این شرکت فعال شده و به محض اتمام ظرفیت، سایت ثبت نام بسته خواهد شد.

این شرایط فروش نقد و اقساط دارای قوانینی است که برای مشاهده جزئیات این قوانین می‌توانید به این لینک مراجعه کرده و طبق جزئیات اعلامی اقدام به ثبت سفارش نمایید.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا