مکمل بنزین
گوناگونخبر

هنر آرایشگری منصوری را بر روی فراری 812 سوپرفست 2020، مشاهده کنید!

شرکت های تیونینگ نام آشنا در سراسر دنیا، آن قدر کار خود را خوب بلدند که می‌توانند از یک خودروی هرچند ساده و بی‌آرایش، چنان اثر هنری را تولید کنند که در ذهن هر بیننده‌ای ماندگار شده و دهان همه را باز نگه می دارد. حالا فرض کنید که نه این خودروی موردنظر ما یک مدل ساده و بی‌آرایش است و نه شرکت تیونینگ یک شرکت تازه‌کار و بی تجربه. نتیجه چنین همکاری و قدرت‌نمایی همین می‌شود که یک فراری 812 سوپرفست (Superfast)، به دستان توانا و کاربلد شرکت تیونینگ منصوری افتاده و نتیجه کار، بیش از پیش حیرت‌انگیز می‌شود.

شرکت تیونر آلمانی منصوری، تاکنون مسئولیت خلق خودروهای جذاب و قدرتمند زیادی را بر عهده داشته است. به گونه ای که آخرین محصول این شرکت، یک رولز-رویس کولینان (Culinan) بود و قبل از آن نیز این برند آلمانی، یک لامبورگینی اونتادور را تبدیل به یک هیولای جذاب بانام منصوری کابررا (Mansory Cabrera)، کرده بود؛ اما اکنون و در نیمه نخست سال 2020، منصوری نگاه خود را متوجه فراری 812 سوپرفست مدل 2020 کرده است. الته این را باید گفت که درست مخالف آن بنتلی فلایینگ اسپور (Bently Flying Spur) منصوری که در نمایشگاه خودروی ژنو سوئیس رونمایی شد، این فراری، از چهره نامتعارف و عجیبی، برخوردار نشده است.

بسته تیونینگ منصوری اکنون برای فراری 812، به طور کامل، چهره خودرو را تغییر نداده است. به گونه ای که در حال حاضر می‌توانیم قطعاتی از جنس فیبر کربن را بر روی طراحی خارجی همچون افزونه‌های سپرها، دیفیوزر قسمت عقب، شکننده باد (اسپلیتر)، دامنه‌های جلویی خودرو و ورودی‌های هوایی به همراه چراغ‌های ترمز LED، مشاهده کنیم.

همچنین جدای از قطعات فیبر کربنی که منصوری به این خودرو افزوده است، رینگ های مشکی رنگ جذاب و چراغ‌های عقبی دودی را نیز باید به لیست اضافه کرد. همچنین شاید توجه کرده باشید که در این تصاویر، لوگوی اسب شاهزاده فراری، بر روی قسمت جلو، قسمت‌های کناری سپر و عقب، حذف‌شده‌اند. در عوض لوگوی فراری با لوگوی منصوری، جایگزین شده است.

منصوری هنوز اعلام نکرده است که آیا بروزرسانی در زیر کاپوت فراری 812 رخ‌داده است یا خیر. پس فعلا باید اینگونه تصور کرد که قلب تپنده این خودرو که یک موتور حجیم 6.5 لیتری 12 سیلندر (V12) محسوب می‌شود، توانایی تولید 789 اسب بخار قدرت و 718 نیوتون متر گشتاور را دارد که اعداد قبال توجهی محسوب می‌شوند. این اعداد و ارقام، به فراری 812 سوپرفست (به معنای فوق سریع) اجازه می‌دهند تا در زمان تنها 2.9 ثانیه، خود را از حالت سکون به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت رسانده و توانایی رسیدن به حداکثر سرعت 339 کیلومتر بر ساعت را به راننده خود می‌دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا