مکمل بنزین
گوناگونشرایط فروش

فروش نقدی وانت کارا 2000 ویژه خرداد 99

وانت کارا با موتور 2000 سی سی و استاندارد آلايندگي Euro4 و قدرتی معادل 119 اسب بخار یکی از وانت‌های ارزان قیمت در بازار محسوب می‌شود. فروش اینترنتی وانت کارا تک کابین و دو کابین 2000cc به صورت نقدی با قیمت قطعی و تعداد محدود از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه مورخ 1399/03/07 تـا زمـان تـکمیـل ظـرفیت آغاز می‌شود.

این شرایط فروش با هدف آرام شدن التهاب بازار است بنابراین برای جلوگیری از ثبت نام واسطه‌ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شرط های مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت نام مشتری از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال و وجه ایشان مسترد خواهد شد. همچنین امکان ثبت نام برای متقاضیانی است که طی 12 ماه گذشته از شرکت بهمن موتور خودرویی خریداری نکرده باشند. بنابراین اگر تمام شرایط جدید خرید خودرو را دارید می‌توانید کارا 2000 را با فرمان هیدرولیک و تجهیزات داخلی جدید شامل تغییرات در طراحی صندلی، سقف کاذب، افزوده شدن قفل مرکزی و… سفارش دهید.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا