Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

خودروی جدید بسترن با طراحی جذاب

بستیون زیرمجموعه شرکت فاو قصد دارد تا از نسل جدید خودروی خود رونمایی کند. خودروی زیبایی که به علت کپی‌برداری حواشی زیادی به همراه داشته است.

محصول جدید این شرکت براساس زبان طراحی‌ جدید کادیلاک شکل گرفته و طراحی اصلی آن به‌ویژه الگوی چراغ‌های Y شکل تقلید مستقیمی از خودروهای جدید شرکت امریکایی کادیلاک است.

بستیون بی 70 هنوز به مرحله عرضه انبوه نرسیده ولی عکس‌های منتشر شده حکایت از آن دارد که چینی‌ها به تغییری عمیق در زبان بصری آن نیاز داشته‌اند. اضافه شدن رینگ‌های جدید 19 اینچی در کنار استفاده هوشمندانه از پوشش کروم روی دستگیره درها و فریم دور شیشه‌ها، مایه تجمل‌گرایانه‌ای به این خودرو تزریق کرده است.

چینی‌ها در قسمت طراحی عقب مخصوصاً چراغ‌های پشتی مستقل رفتار کرده‌ و از ساختار گرافیکی L شکل برای آنها استفاده کرده‌اند. ایده اتصال یک‌دست چراغ‌های عقب اگرچه ایده تازه‌ای نیست ولی به خوبی بر این سدان نشسته است. از سوی دیگر استفاده از یک سان‌روف بسیار بزرگ محصول جدید را خانوادگی‌تر نشان می‌دهد.

براساس اطلاعات جدید بستیون B70 طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب 4810، 1840 و 1455 میلی‌متر خواهد داشت. هم‌چنین فاصله محوری آن نیز 2800 میلی‌متر است.

موتور موجود برای این خودرو یک نمونه 1.5 لیتری توربوشارژ با 169 اسب‌بخار قدرت است. نسل اول فاو بسترن B70 از سال 2006 روی کار آمد و نسل دوم آن نیز سال 2014 رونمایی شد. نکته جالب درباره نسل قبلی این خودرو آن است که طراحی اصلی توسط جورجتو جیوجیارو انجام شده بود.FAW Besturn B70 - specifications, bundles, photos, videos, reviews

بستیون یکی از زیرمجموعه شرکت فاو است.

خبر مربوط به مرداد 95: فاوایران بعد از عرضه موفق آمیز بسترن B50 از طریق بهمن خودرو، به‌تازگی در نمایشگاه شیراز یک خودرو جدید از گروه خودروسازی فاو چین، را به نمایش گذاشت. براساس گفته‌های بهمن‌خودرو این خودرو که بسترن B70 نام دارد به‌زودی وارد بازار خودرو ایران خواهد شد. قیمت این خودرو هنوز مشخص نیست ولی احتمالا در بازه قیمتی ۸۰ الی ۹۰ میلیون تومان عرضه شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.