مکمل بنزین
گوناگونخبرشرایط فروش

شرایط فروش غیرقطعی جک S5 اتوماتیک توسط کرمان موتور اعلام شد

گروه خودروسازی کرمان موتور شرایط پیش فروش ویژه نیمه اول مردادماه سال 1399 را اعلام کرد. به گزارش چرخان این بخشنامه از روز شنبه مورخه 4 مردادماه لغایت 15 مردادماه 1399، شرایط فروش “جک S5” را در مدل اتوماتیک و با قیمت غیرقطعی آغاز خواهد کرد و مشتریان تنها با پیش پرداخت 250 میلیون تومانی در مرحله نخست، میتوانند نسبت به ثبت نام خودرو جک S5  اتوماتیک اقدام کنند.

کرمان موتور جک اس5 - JAC S5 جک اس5 اتوماتیکدر این شرایط فروش که کرمان موتور ویژه نیمه اول مردادماه اعلام کرده است، کراس اوور جک S5 اتوماتیک با پیش پرداخت 250 میلیون تومانی ثبت نام شده و قیمت نهایی آن نیز در زمان تحویل مشخص خواهد شد. موعد تحویل این خودرو نیز طبق این بخشنامه اردیبهشت، خرداد و تیرماه سال 1400 تعیین شده و به ترتیب برای هرماه تخفیف 15، 18 و 20 میلیون تومانی باتوجه به زمان تحویل در نظر گرفته خواهد شد. شما مخاطبین چرخان میتوانید در زیر، تصویر شرایط فروش این کراس اوور توربوشارژ و در عین حال اتوماتیک را مشاهده کنید.

 

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا