مکمل بنزین
برگزیده‌هاخبرداخلی

قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک + پژو 207i پانوراما دنده ای اعلام شد – شهریور ۹۹

در جلسه بعدازظهر امروز در گروه صنعتی ایران‌خودرو با حضور مدیرعامل ایران‌خودرو آقای فرشاد مقیمی، قیمت سری اول دنا پلاس توربو اتوماتیک و پژو 207i پانوراما دنده‌ای اعلام شد. به گفته مدیران ایران‌خودرو، دارندگان حواله‌های مربوط به سه ماهه دوم سال جاری باقیمت کمتری خودروی خود را تحویل خواهند گرفت و عدد اعلام‌شده صرفاً برای مشتریان سری اول است؛ علت آن‌هم جلوگیری از سودجویی دلالان در بازار آزاد خودرو اعلام‌شده است.

در جلسه امروز قیمت 156 میلیون تومان برای پژو 207i پانوراما دنده‌ای برای موعدین تابستان 99 و قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک را برای حواله‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد سال جاری 252میلیون و 600هزار تومان در نظر گرفته‌شده است و مشتریان باید بر اساس این قیمت، تکمیل وجه و محاسبات خود را انجام دهند. همچنین در این جلسه اعلام شد که قیمت‌های اعلام‌شده، توسط تیم کارشناسی به‌دست‌آمده و مورد تأیید سازمان حمایت و دستگاه‌های نظارتی قرارگرفته است.اما جالب است بدانید که به گفته برخی مسئولان صاحب نظر، این قیمت عددی بسیار مناسب برای ان دو خودرو است و به هیچ وجه گران به حساب نمی آید.

این در حالی است که هفته گذشته با اعلام فرمول و روش محاسبه قیمت محصولات جدید ایران‌خودرو برای 5 محصول جدید خود در جلسه شورای رقابت، مشتریان این خودروها مخصوصاً مشتریان دنا پلاس توربو اتوماتیک و مشتریان پژو 207 پانوراما از اعلام قیمت این خودروها در محدوده 250 میلیون تومان و 150 میلیون تومان، نارضایتی خود را به رسانه‌ها اعلام کرده بودند و گفتند که قرار بود این خودروها در موعد مقرر فروردین و اردیبهشت به‌دست ما برسد و اگر در زمان مقرر به‌دست حواله داران می‌رسید، این خودروها به تورم قیمتی و افزایش قیمت نمی‌خوردند و با قیمت بسیار کمتری به دست حواله داران میرسیدند.

علی اکبر گل‌محمدی

ایدی اینستاگرام برای ارتباط بامن: aliakbar.golmohamadi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا