مکمل بنزین
گوناگونخبر

پژو ۵۰۸ با طراحی جدید برای سال ۲۰۱۸!

 Peugeot-508_2015-(13)

جانشین این مدل از خانواده پژو احتمالا برای جذب بازارهای بزرگتر، با طراحی جدید و قابلیت‌های مختلف عرضه می‌شود.

با توجه به تاییدیه آقای ماکسیم پیکات، رئیس کمپانی پژو، خودروی پژو ۵۰۸ به احتمال زیاد با طراحی جدید برای گسترش بازار فروشی فراتر از بازار فروش فعلی در خط تولید باقی خواهد ماند. این خودروی خانوادگی با اطاق بزرگ در کشورهایی مانند فرانسه، بلژیک و اسپانیا به خوبی به فروش می‌رود.

اگرچه فروش 508 در بازارهای متضاد مانند بریتانیا با مشکل مواجه است اما در فرانسه این محصول بیست درصد از سهم فروش را به خود اختصاص داده است. فروش سالانه پژو ۵۰۸ از عدد تقریبی ۷۵۰۰۰ خودرو در سال ۲۰۱۱ که سال ورود آن به بازار است، به عدد ۴۵۰۰۰ در سال گذشته سقوط کرده است.

با این وجود آقای پیکات، میانگین فروش این خودرو در سطح قاره اروپا را با ارزش و سود‌آور خواند. وی همچنین تاکید کرد زمانی که این خودرو به پایان چرخه حیات خود در بازار فروش برسد، خودرو دیگری جایگزین آن خواهد شد. وی افزود: تردیدی برای جایگزینی این خودرو وجود ندارد، اما سوال اینجاست که ایا پژو باید به تولید خودرویی با اطاق ۴.۸ متری ادامه دهد یا خیر؟

او میگوید: ما شاهد از دست دادن مشتری در قسمتی که خودرو به آن تعلق دارد هستیم. همچنین بازار از کاهش تقاضا برای خودروهای این بخش حکایت دارد؛ در نتیجه فرصت فروش، در صورت سکون ما پله پله برایمان کاهش می‌یابد.

در نتیجه ما نگاهی بر تغییر تعدادی از قابلیتهای خودرو برای توانمندی در رقابت داریم. ما ریسک بزرگی در این زمینه نخواهیم کرد چون مشتری آنچنانی نداشته که برای از دادنشان ریسک کنیم، اما میتوانیم با تغییر کلاس خودرو اندکی جسارت به خرج دهیم. مجموعه پژو راه‌حلی یافته‌ است که می‌تواند غافلگیر کننده باشد.
به نظر می‌رسد جایگزینی پژو ۵۰۸ از طرح PSA Group برای گسترش خط تولید سیتروئن دی اس (Citroën DS) با اضافه کردن اطاق بزرگ و تاکید بیشترشان بر راحتی و استایل برای فروش بیشتر بهره ببرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا