Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

زیباترین جاده‌های آمریکا برای رانندگی!

امروز برای شما لیستی را درنظر گرفته‌ایم که در آن نام ۱۰ جاده اصلی در ایالات متحده آمریکا وجود دارد. این جاده‌ها به‌عنوان برترین مکان برای رانندگی انتخاب شده‌اند. در کشورمان نیز جاده‌هایی وجود دارد که مناظر فوق‌العاده‌ای دارند ولی کیفیت آنها با جاده خاکی فرقی ندارد. در آمریکا جاده‌ها زیادی وجود دارد که هزاران نفر می‌توانند از آنها لذت ببرند ولی متاسفانه زندگی کوتاه است و شاید زمان کافی برای پا گذاشتن در تمام آنها وجود نداشته باشد. بنابراین کارشناسان سایت autoguide تصمیم گرفته‌اند لیستی از ۱۰ جاده برتر آمریکا را منتشر کنند تا همه بتوانند در طول زندگی خود از مناظر این جاده‌ها لذت ببرند.

seven-mile-bridge

پل هفت مایلی

این پل ۱۲ کیلومتری که در فلوریدا قرار دارد، ۲ منظقه مختلف را به هم متصل می‌کند. این پل به‌دلیل داشتن یک منظره زیبا و نفس‌گیر بر روی آب نهایت لذت را برای شما به‌ارمغان می‌آورد. این پل در حال حاضر یکی از طولانی‌ترین پل‌های آمریکا است.

Amboy, Kalifornien, USA, Hist. Route 66

مسیر ۶۶

این جاده که قدمت آن به سال ۱۹۲۶ بر‌می‌گردد، مناظر زیبایی با قدمت تاریخی دارد که شما می‌توانید در طول سفر از آنها لذت ببرید. این جاده که بر روی آسفالت آن عدد ۶۶ چاپ شده است، از لس‌آنجلس شروع و به شیکاگو، ایلینوی ختم می‌شود.

lombard-street

خیابان Lombard

این جاده بیشتر به‌خاطر شکل ساختاری‌اش در این لیست قرار داده شده، چرا که رانندگان باید به ترتیب مسیر مارپیچ روبه پایین آن را طی کنند. این بی‌شک یک تجربه جدید خواهد بود. این خیابان ۸ پیچ تند روبه پایین دارد که شما در زمان شلوغی باید مدت طولانی در ترافیک بمانید.

denali-highway

بزرگراه دنالی

این جاده که در منطقه آلاسکا به نام مسیر ۸ شناخته می‌شود، یک منظره زیبا و دل‌ربا را در منطقه آلاسکا در اختیار شما قرار می‌دهد. این جاده برای اولین‌بار در سال ۱۹۵۷ برای دسترسی به پارک ملی دنالی افتتاح شد. طول این مسیر در حدود ۱۳۵ مایل یا ۲۱۷ کیلومتر است که در طول مسیر با توقف در آن، می‌توان از مناظر زیبای آن لذت برد.

cherohala-skyway

راه هوایی Cherohala

این جاده در طول ۴۳ مایلی خود از جنگل ملی چروکی در تنسی و جنگل ملی Nantahala در کارولینای شمالی عبور می‌کند. این مسیر یکی از گران‌ترین جاده‌های کارولینای شمالی محسوب می‌شود و هزینه ساخت و نگهداری آن در حدود 100 میلیون دلار بوده است.

blue-ridge-parkway

پارک ملی بلوریج

این جاده که مخصوص پارک ملی بلوریج است با همین نام شناخته می‌شود و ۴۶۹ مایل طول دارد. در این جاده در مسیر خود از کوه‌های بلوریج عبور می‌کنید و رانندگان با حرکت آهسته در طول آن می‌توانند از طبیعت خیره‌کننده آن با انواع پوشش گیاهی و جانوری، لذت ببرند.

road-to-hana

جاده هانا

تقریبا همه چیز در هاوایی به‌خصوص در مائوئی زیبا و دل‌ربا است. اما اگر شما می‌خواهید تجربه زیبایی بیشتری را لمس کنید باید به جاده هانا قدم بگذارید. این جاده که 64.4 مایل طول دارد، طبیعت چشم‌نواز هاوایی را به شما نمایش خواهد داد و ۲ بخش از این جزیره را به هم متصل می‌کند. شما در طول این جاده، از بیش از ۵۹ پل گذر خواهید کرد و در طول ۲.۵ ساعتی که در این مسیر حرکت می‌کنید از منظره جنگل‌های استوایی پر پیچ و خم لذت خواهید برد.

us-129-the-tail-of-the-dragon

U.S. 129 – دم اژدها

این جاده که به دم اژدها معروف است 582 مایل طول دارد. موتورسیکلت سواران و رانندگان خودروهای اسپرت به‌دلیل نوع پیچ و خم این جاده به آن علاقه زیادی دارند. شما می‌توانید از مسیر جنگلی زیبای این جاده در منطقه کارولینای شمالی – تنسی نهایت لذت را ببرید.

Angeles-Crest-679x342

بزرگراه کرست آنجلس

مجله AutoGuide این جاده را برای تست خودروهای خود بسیار مناسب می‌داند. این بزرگراه ۲ لاین حرکتی در کوه سان گابریل در لس آنجلس دارد و طول آن ۶۶ مایل است. این جاده در صورت بی‌احتیاطی یکی از جاده‌های خطرناک منطقه محسوب می‌شود که در طول تعطیلات بارها هلکوپترهای امدادی برای خدمات رسانی به این منطقه اعزام می‌شوند.

highway-1-big-sur

بزرگراه ساحلی بیگ‌سور

این جاده که بصورت مماس با دریا از گردنه‌های پر پیچ‌و خم و هیجان‌انگیز عبور می‌کند حدود 85 مایل طول دارد. این جاده از کمتر مکان‌هایی در جهان است که شما تجربه‌ای متفاوت از زمین، آسمان و دریا خواهید داشت و گذراندن یک روز از سال در این منطقه بسیار دلچسب خواهد بود. این جاده در کالیفرنیا واقع شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.