مکمل بنزین
گوناگونخبر

شاسی‌بلند جدید جک را ببینید؛ S7 آمد!

برای نخستین بار تصاویری جاسوسی از جدیدترین شاسی‌بلند کمپانی چینی جک (JAC)، به نام S7 منتشر شده است. خودروی مورد نظر همانند S3 و کانسپت SC-5، دارای یک جلو پنجره‌ای بزرگ بوده و پیش‌بینی می‌شود که در صورت عرضه؛ قیمتی معادل 150 هزار یوان چین داشته باشد.

jac-s7-china-suv-1-660x418

فضای داخلی S7 بسیار شیک و زیبا بوده، و از رنگ قرمز برای طراحی برخی از قسمت‌های آن استفاده شده است. قطعات به کار رفته در داخل S7 با کیفیت به نظر رسیده و صندلی‌ها اسپرت هستند. بر روی داشبورد S7؛ همانند اکثر خودروهای جدید چینی، یک صفحه نمایش بزرگ دیده می‌شود.

jac-s7-china-suv-2-660x499

برای S7 دو موتور در نظر گرفته شده؛ که یکی از آنها 1.5 لیتری و دیگری 2.0 لیتری بنزینی چهار سیلندری توربوشارژ است. قدرت موتورهای مذکور توسط یک گیربکس شش سرعته به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد.

jac-s7-china-suv-3

در عقب خودرو یک آنتن کوسه‌ای دیده می‌شود. چراغ‌های LED براق S7، توسط یک نوار کرومی به یکدیگر متصل شده‌اند. نمونه نوار کرومی مذکور، بر روی سپر عقب خودرو نیز قرار گرفته و چراغ‌های این قسمت را به یکدیگر متصل کرده است.

jac-s7-china-suv-2a-660x576

در قسمتهای زیرین بدنه و گلگیرها، از پوشش پلاستیکی استفاده شده؛ که دلیل آن پنهان کردن کوچکی بیش از حد لاستیک هاست! استفاده از لاستیک‌های کوچک در محصولات خودروسازان چینی؛ به یک پدیده معمولی بدل شده؛ زیرا که با این کار، هزینه‌های تولید و مصرف سوخت خودرو کاهش می‌یابد.

نکته جالب اینجاست که کمپانی جک با وجود تغییر لوگوی رسمی خود به JAC؛ از لوگوی ستاره 5 پره  بر روی فرمان استفاده کرده است!

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

    1. والله من خیلی نوشته های راجع به ماشین هارو می خونم و عکساشونو می بینم و به این نتیجه رسیدم کل کمپانی ها ماشیناشون شبیه همدیگه ست. آخه مگه چند جور جلو پنجره یا خطوط بدنه یا شکل چراغ می تونن طراحی کنن؟ بالاخره یه اشتراکاتی دارن دیگه و البته بحث اون وقتایی که چینی ها کپی برداری کامل می کنن، جداست.

  1. بهزاد جان خودتونو کشتید انقدر گفتین کپی
    سر جدتون بی خیال

  2. به نظر من اگه قصد خرید خودرو دارید بزارید که jac sc-9 بیاد بعد یه شاسی بلند معرکه سوار شید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا