Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

نگاهی کوتاه به جک S2 به بهانه حضور در ایران!

نزدیک به ۲ سال پیش، کرمان‌خودرو خبر از عرضه یک شاسی‌بلند زیبا داد. این شاسی‌بلند در نگاه اول یاد محصولات هیوندا را در ذهن شما تداعی می‌کرد. خودرویی که در مورد آن صحبت می‌کنیم جک اس ۵ است که با موفقیت‌های خوبی در کشورمان از لحاظ فروش روبرو شد. شرکت کرمانی اکنون تصمیم گرفته یک محصول دیگر از خانواده سری S جک را برای عرضه در کشورمان آماده کند. اگرچه محصولات این شرکت چشم‌بادامی، بوی کپی کاری می‌دهند ولی زیبایی آنها به‌حدی هست که مردم برای خرید این محصولات روز شماری کنند. در بازار فعلی کشورمان و در زمانی که خودروهای بی‌کیفیت، بخش عظیمی از تولیدات داخلی را در بر گرفته‌اند، محصولات جک یک انتخاب عالی محسوب می‌شوند.

مینی‌ کراس‌اوور شهری جک با نام S2 از سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شد. نسخه پایه این خودرو در کشور چین نزدیک به ۲۸ میلیون تومان قیمت دارد و نسخه فول آپشن آن نیز در حدود ۱۰ میلیون تومان گران‌تر است. در ادامه مشخصات دقیق این خودرو را برای شما شرح می‌دهیم. با ما همراه باشید…

wx_car2۵

شکل ظاهری S2

جک اس ۲ از لحاظ ابعادی و مشخصات، رقیب محصول دیگر کرمان خودرو یعنی لیفان ایکس ۵۰ خواهد بود. این خودرو به مراتب از طراحی غنی‌تر و بهتری نسبت به ایکس ۵۰ بهره می‌برد. جک اس۲ در ابعاد با طول 4135 میلی متری، عرض 1750 میلی متری و ارتفاع 1550 میلی متری عرضه شده است. وزن آن هم چیزی در حدود 1155 کیلوگرم است. ظاهر اس۲ مانند دیگر محصولات خانواده S کمپانی جک، شباهت هایی با خودروهای هیوندایی دارد و ناخودآگاه ظاهر و فرم بدنه آن شما را به یاد محصولات IX هیوندایی می‌اندازد.

طراحی کلی این خودرو بسیار هماهنگ بوده و چراغ‌های جلو آن با جلوپنجره آن بسیار خوب نقش‌بندی شده است. جکS2 مانند سایر محصولات این سری از جک، از ریل‌های سقف بهره می‌برد که به زیبایی خودرو اضافه کرده‌اند. اما بیشترین و بهترین تغییرات نسبت به جک اس۵ که ما میشناسیم در بخش عقب اعمال شده است. چراغ‌های هشدار و روشنایی به خوبی و درست طراحی شده‌اند. اگر چه کمپانی JAC محصولات زیبایی را روانه بازار می‌کند اما هنوز در کشور خود یک برند رده پایین محسوب می‌شود و فاصله آن نسبت به برندهای مطرح چینی مانند فاو بسیار زیاد است.

ns_car2۶

طراحی داخلی کابین ‌S2

کابین این خودرو با تریم اسپرت واقعا زیبا است. صفحه نمایش با ابعاد مناسب و کیفیت بهتر از اس ۵ در وسط داشبورد خودنمایی می‌کند و کلیدهای سخت‌افزاری نیز از چیدمان خوبی برخوردار هستند. کابین اس۲ با وجود شباهت به اس ۵، تغییراتی نیز داشته است مخصوصا در بخش دریچه‌های هوا. فرمان از جنس چرم بوده و فضای کافی و خوبی برای سرنشینان این خودرو محیا شده است. دید از داخل کابین خوب است اما در بخش عقب به دلیل فرم شیشه پشتی خودرو، میزان دید کاهش یافته و وجود دوربین دنده عقب ضروری محسوب می‌شود. جک اس ۲ در ۲ تیپ Luxury و intelligent عرضه شده است که هر دو از سطح تجهیزات ایمنی و رفاهی بالایی برخوردار هستند و امیدواریم که کرمان خودرو این خودرو را با حداکثر تجهیزات عرضه نماید.

jac-refine-s2-018

پیشرانه S2

به‌نظر می‌رسد در جک S2 دیگر شاهد نام میتسوبیشی نخواهیم بود. این خودرو با یک موتور 1.5 لیتری و 4 سیلندر با نام GREEN JET عرضه شده است. این موتور از تکنولوژی خوبی برخوردار است و توانایی تولید ۱۱۲ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۶ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. از دیگر ویژگی‌های این پیشرانه می‌توان به تولید کم Co2 اشاره کرد که از این جهت یک خودروی تقریبا پاک محسوب می‌شود. s2 با گیربکس 6 سرعته دستی و اتومات عرضه شده است که به‌نظر می‌رسد گیربکس دستی، پاسخگویی بهتری داشته باشد.

پیش‌بینی می‌شود با توجه به‌کیفیت، ظاهر و پیشرانه جک‌ اس ۲، در صورتی که با قیمت مناسب عرضه شود، طیف وسیعی از مردم برای خرید این خودرو پیش قدم شوند.

برای مشاهده تصاویر زیر در ابعاد بزرگتر بر روی آنها کلیک کنید.

4 دیدگاه
  1. اسیر ایرانفرغون می گوید

    ای خدا وقتی خوندم ۲۸ میلیون فقط میخواستم خودمو از تراس خونه پرت کنم پایین

  2. رهگذر می گوید

    سلام.
    کی میاد تو بازار؟
    من میخواستم x50 بگیرم. تا کی صبر کنم این میاد؟

  3. مرتضی می گوید

    حالا هی چین رو مسخره کنین هرچی باشن روز به روز دارن پیشرفت میکنن حالا هی تکنولوژی بیست سال پیش رو بزارن رو بدنه جدید بچپونن به مردم سایپا و ایران‌خودرو مگه ما چیمون از چینی‌ها کمتره که باید اشغالای ایرانخودرو سایپا رو با قیمت گزاف سوار شیم

  4. ریحانه می گوید

    سلام دوستان من میخوام ماشینمو عوض کنم موندم جک s2 بگیرم یالیفان x50 کسی میتونه راهنماییم کنه لطفا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.