مکمل بنزین
گزارشبرگزیده‌هاخبرداخلی

گزارش تصویری از غرفه رامک خودرو در نمایشگاه خودروی مشهد

نمایشگاه بین المللی خودروی مشهد، امسال میزبان شرکت‌های نسبتا زیادی بود که پیش از این به ارایه گزارش از برخی محصولات جدید پرداختیم. یکی از حاضرین در این نمایشگاه، خودرو ساز مشهور کره‌ای یعنی سانگ یانگ بود که با نماینده خودش یعنی رامک خودرو حضور داشت.

شرکت رامک خودرو که سال گذشته با عرضه خودروی تیوولی توانست طرفداران زیادی را جلب کند، امسال با تمرکز بر روی محصولات پیشین قصد داشت تا با تحویل به موقع محصولات پیش فروش شده، خریداران این محصولات را راضی نگاه دارد.

tivoli-2

به همین خاطر در این غرفه، ۳ دستگاه تیوولی در رنگ‌های سفید، قرمز و قهوه‌ای برای نمایش عموم قرار داده شده بود و در گوشه‌ای دیگر، یک دستگاه نیو کوراندو خودنمایی می‌کرد، اگرچه توجه بیشتر بازدیدکنندگان به خودروهای تیوولی جذب شده بود و کارکنان رامک خودرو با ارایه توضیحاتی کامل و تاکید بر روی تمام کره‌ای بودن محصولاتشان، تلاش داشتند تا بازدیدکنندگان را با این ماشین جذاب بیشتر آشنا کنند.

tivoli-3

این کراس اوور کوچک شهری که از نمایی مدرن و جذاب بهره می‌گیرد، مجهز به یک موتور ۱۶۰۰ سی‌سی با توان ۱۲۸ اسب بخار بوده و گیربکس تیپ‌ترونیک ۶ سرعته ساخت شرکت مشهور آیسین ژاپن، کار انتقال قدرت را در این خودو بر عهده دارد.

tivoli-4

ما نیز در این نمایشگاه سری به غرفه رامک خودرو زدیم و گزارش تصویری کوتاهی برای شما آماده کردیم که در ادامه می‌توانید مشاهده نمایید.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا